15 Julesanger som gir julestemning!

Bare litt over en måned igjen til jul, da er det på høy tid med litt julestemning eller hva? Jeg er i full julestemning. Spesielt etter at jeg nettopp var på kjøpesenteret i Tønsberg, hvor det var pyntet til jul og i butikkene bugnet det over med julepynt!

Om du ikke er helt i julestemning enda, eller bare vil kose deg enda mer kan du jo sjekke ut mine favoritt julesanger! Jeg har en hel spilleliste HER på spotify som du kan abonnere på, om du vil sjekke ut alle.

 

Topp 15 julesanger 🎅🏻

“Let it snow – Frank Sinatra”
“Driving home for christmas – Chris Rea”
“It´s beginning to look a lot like christmas – Michael Bublé”
“Holly jolly christmas – Michael Bublé”
“Merry christmas baby – Rod Stewart”

“Merry christmas everyone – Shakin’ Stevens”
“Have yourself a merry little christmas – Frank Sinatra”
“It’s the most wonderful time of the year – Andy Williams”
“Here comes santa claus – Gene Autry”
“Sleigh ride – The Ronettes”

 

“Christmas baby – Darlene Love”
“Hei Hå Nå er det jul igjen – Per Asplin”
“Last christmas – Wham”
“Santa claus is coming to town – Michael Bublé”
“Fairytale of New York – The Pogues”

 

 

 

2 kommentarer
    1. Elsker alle de der !
      En ny favoritt jeg fannt i fjor er «his favorite christmas story» av capital lights. Litt anneledes men veldig fin 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg