Sommerkroppen går rett vest

reklame

Nå som det er sommer har jeg virkelig bestemt meg for å spise akkurat hva jeg vil, trene hvor lite / mye jeg vil, og bare være så sunn / usunn jeg føler for akkurat der og da. Vanligvis holder jeg meg til godteri kun på lørdagene, og jeg trener selv om jeg heller ville ligget på sofaen.

Vel. Nå er det sommer og jeg gir blanke! Når man bor i Norge er det kun noen veldig få måneder i året der det ikke er kaldt, surt, mørkt og kjipt. Så hvorfor ikke bare få fullt utbytte av de månedene?

Jaja, så går kanskje sommerkroppen 2017 litt rett vest. Men so what? Helt ærlig, når man er på stranda er man egentlig bare fiksert på hvordan man selv ser ut, og man legger ikke engang merke til hvordan andre mennesker rundt seg ser ut.

ToppHER (på 75% salg nå!)  /   SkjørtHER

Når høsten kommer igjen får jeg heller komme inn i sunne vaner. For; let´s face it. Å spise akkurat hva man vil hele tiden, og ikke trene ordentlig er virkelig ikke bra over tid. Men om sommeren får det bare være helt lov. 

Det syns i alle fall jeg. Så får alle andre syns akkurat hva de vil!

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

13 kommentarer
    1. det er ikke noe å tenke over engang! du er kjempe tynn å har en kropp de fleste jenter ville drept for. Du legger ikke på deg 50kg om du koser deg litt ekstra i sommermåndene.
      Men fint at du tar opp presset med “sommerkropp`og kroppsfiksering generelt.

    2. Fy søren så bra sagt! Synes dette er en av de beste innlegga på denne bloggen! Jeg synes alt var så sykt bra sagt. Skulle ønske jeg også klarte og tenke slik. Tror du at du kan lage et innlegg om litt om hvordan du får motivasjon til å trene og spise sunt? Lurer også på hvordan du har fått hjernen din til å tenke så positivt om ting som egentlig er vanskelig å sette i gang med (som rydding og trening) jeg tenker altid så negativt om slike ting…

    3. Ja, det var smart 💙skal trene masse i sommer🏃🏼Men alle er forskjellige😂Elsker deg bloggen din er såååå spennende❤️En ting dom er dumt er at innleggene kommer ikke før 14-15 tiden, men jeg skjønner at du ikke kan sitte hele tiden å bare jobbe du må jo å ha litt tid uten PC å alt det❤️Håper du blogger i MANGE år til🌸!!!!! Kan du lage et innlegg om hvordan en jente på 13 år burde trene for å slanke seg❓Eller jenter som er litt yngre en deg??😱

    4. Det er jo lett for deg å si siden du er tynn hele tiden. Det er ikke alle som kan spise hva di vil eller hvor mye di vil uten at di legger på seg. Men du har helt rett i dette innlegget, det er for mye kroppspress i dag dessverre.

    5. Veldig kjekt for de som kan kose seg i sommer når det passer de! Du er veldig heldig der Stina:) Men for andre er det virkelig ikke lurt å ha denne tankegangen. 2 måneder med konstant kos fører til en god del ekstra kilo, som blir verre å kvitte seg med til høsten. Noen må bare passe på, for det er virkelig ikke verdt all den goe maten når man sliter med selvtilliten i ettertid. En balanse er nok nøkkelen, å kunne kose seg litt men og ha fokus på helse og trening. Kroppspress er en ting, men samtidig ikke promoter for overvekt. Ikke alle kan spise hva de vil dessverre. Elsker bloggen din<3

    6. Så fint antrekk! 😀
      Altså hos meg i allefall, så går høsten, vinteren og våren til å prøve å være sunn og trene så mye som overhode mulig. Men på sommeren tar jeg pause og koser meg med hva enn jeg vil. 🙂

    7. Til du/dere som sier at ikke alle kan kose seg like mye som hun. Tror dere virkelig hun kjenner alle bloggleserne hennes? At det er pga at ikke alle kan kose seg like mye uten å legge på seg flere kilo at hun velger å gjøre det? Det er nok ikke sånn, og ja hun er tynn men det ikke uten grunn. Hun trener mye, så hun fortjener å kose seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg