Soverommet før og etter – Se forskjellen!

Nå er det en liten stund siden vi ble ferdig med å pusse opp soverommet. Vi skiftet ut gulvet og malte veggene, og det har virkelig gjort en ekstremt stor forskjell. Jeg viste dere jo litt etter-bilder for noen dager siden, og nå skal jeg vise dere både før- og etterbilder. Forskjellen er enorm, for å si det mildt! Det ser jo nesten ut som et nytt rom! 

Kunne ikke vært mer glad for at vi pusset opp soverommet. Før hatet jeg fargene så utrolig mye. Det var så langt fra min smak som det overhodet kunne bli. Hos andre er det helt ok, og jeg har full respekt for at andre kan like hvordan det så ut før. Men for min egen del, kunne jeg ikke vært mer glad for forandringene vi gjorde! 

Hahaha, Chloe var så liten på før-bildene! 

 

Stor forskjell, ikke sant??

💗

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

14 kommentarer
    1. Jeg syntes det var kjempefint før, fordi jeg likte fargene ganske godt. Ble liksom ganske koselig. Men det ble minst like fint etter at du hadde pusset opp også❤️ Det ble ganske hvitt da, så derfor var det kjempefint med svart tv, og de grønne og fine plantene😍
      Elsker bloggen din! Stå på💋

    2. Kjempe fint! Jeg må si jeg likte stilen din bedre enn den som var før. Hvertfall med tanke på gulvene. Vi begynner også å pusse opp så smått nå 🙂 Litt maling her og der.

    3. Hei!!!! Jeg bare elsker stilen din! Stor forandring assa!😍😍😍 Jeg så på ukens spørsmål, og så at noen spurte om du skulle starte Agility med Chloe! Hvis du tenker mer på det, kan jeg anbefale kurset til Hund I Sentrum! Jeg var der med min egen hund, og det var kjempegøy for både hund og eier! Og hvis du melder deg inn i klubben, kan du bruke banen når du vil😊
      Det ville sikkert vært en fint tur å jogge ned for å trene litt😊😘

    4. Skjønner ikke hvorfor du henger igjen i alt hvitt trenden… får jo vondt i øynene bare av å gå inn i et så hvitt rom 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg