Hun er alltid med meg

Den siste uken har virkelig vært hektisk på den sosiale fronten. Jeg har jo vært i 3 forskjellige bursdager, og i dag skal jeg ut igjen. I dag er det nemlig grilling hos kusinen min Eveline. Hun er hjemme fra England noen få dager bare, så da er det koselig at vi rakk en bursdag sammen på lørdag, og grilling i dag! 


Jakke Zara, lignende HER  ✨  Genser HER  ✨   Shorts HERFRA  ✨   Solbriller Primark 

Veske HER  ✨   Sko HER  ✨   Ring Forever21  ✨   Kjede TOPSHOP, lignende HER 

 

Hahaha, må virkelig le av Chloe. Den lille bærta er virkelig med meg overalt! Hver gang jeg er ute for å ta antrekksbilder står hun i bånd ved siden av meg, sånn at hun kan være med meg og snuse rundt på gresset. Heldigvis er hun ikke superklengete når vi er ute. Da hadde det virkelig blitt vanskelig å knipse bilder. Men hun er jo så god som alltid skal være med meg! I skrivende stund ligger hun under stolen jeg sitter og jobber fra, så det sier jo sitt. Hehe! 



 

5 kommentarer
    1. Jeg må barr spørr… når d gjelder body og sånn … skal man gå med truse under eller ikke ? 😱🙈🙄😝

    2. Jeg hadde en kattepus i 14 år, og han var alltid med meg. Dyr er mest med den personen de liker best. De har sine favoritter de også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg