Vi er ikke like, men..

I går var jeg i skikkelig jentebursdag til bestemoren min. Hun ble hele 80 år gammel i går, så det måtte vi virkelig feire! Vi er jo en gjeng med jenter i familien, så vi var en god del jenter kan du si. Hehe! Det er litt morsomt egentlig, men på 3 generasjoner, altså fra bestemoren min til min generasjon er det hele 10 jenter og bare 1 gutt. Hvordan er det mulig liksom? Tipper det er stor sjans for at det blir jenter den dagen jeg får barn med Per Fredrik, hehe! 

 

Molle (bestemor) hadde dekket på skikkelig fint med rosa jente-tema og vi fikk så mye god mat og kaker, så vi koste oss så mye!

Hvor fin er ikke søsteren min forresten? Vi er kanskje ikke så like på noen som helst måter. Hverken utseendet, livene våre eller personlighetene. Men en bedre søster skal man virkelig lete langt etter! Er så glad jeg har en så god søster som Madeleine! 💗

Nå skal jeg ut i hagen og holde på litt med blomstene. De trenger virkelig litt stell, vanning og luking. Haha, er så mye jobb med en hage. Men gud så koselig det er også! 
 

6 kommentarer
    1. Så utrolig flotte bilder, og søsteren din er kjempe fin:) Er hun eldre eller yngre en deg?
      Har selv en lille søster hvor vi er som natt og dag, fins ikke likhet en plass hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg