Ukens spørsmål #166 – Sjalusi, Penger, YouTube +++

Er du en sjalu type i forholdet?
– Per Fredrik har aldri gitt meg noe som helst grunn til at jeg ikke kan stole på han, så jeg vet at det ikke er noen grunn til å være sjalu. Så nei, jeg er overhodet ikke sjalu. Er man i et trygt og bra forhold er ikke sjalusi noe problem.

Hvor lang tid bruker du på å ordne deg hver dag (hverdagssminke)? 
– Det kommer litt ann på hva jeg skal. Men sånn til vanlig bruker jeg 30-45 minutter på selve sminken. Håret bruker jeg 15-45 minutter på, avhengig om det er vasket den dagen eller ikke.

 

Har Chloe sin egen mobil?
– Hehe, nei det har hun ikke! Det skulle tatt seg ut! Hun har derimot en Instagram konto da. Hehe! Der heter hun @chloe_thepapillon. Hun legger ut masse selfies så det er bare å følge henne!

Hvor mange abonnenter må man ha på Youtube for å tjene penger?
– Man tjener ikke noe på selve abonnentene. Det handler kun om hvor mange visninger man får på videoene sine, og om man har noen samarbeidspartnere. Eneste grunnen til å ha mange abonnenter er egentlig bare sånn at flere ser når du legger ut en ny video, og da er det større sannsynlighet for at videoene blir sett flere ganger.

 

Har du tenkt til å trene agility med Chloe? Hun er jo veldig rett rase for det!
– Ja, det har jeg virkelig lyst til! Vi har jo testet det litt ut på et sted der de har en hinderløype hvor man går over vippe og over forskjellige ting. Det syntes hun var veldig gøy! Når det kommer til ting der hun må hoppe så har vi ventet med det, siden hun ikke er 1 år enda. Hun er jo så utrolig lettlært og elsker å bli litt utfordret så jeg tror hun kommer til å storkose seg med det!

Har du noen gang brukket noe/skadet deg veldig?
– Da jeg gikk i barnehagen lekte jeg litt Jackass og hoppet ned fra en sklie som var noen meter høy. Jeg landet rett på høyrearmen min og den brakk, så jeg måtte gå med gips ganske lenge. Mon tro om det er grunnen til at jeg ble venstrehendt? Husker i alle fall at jeg syntes det var så kjipt å gå med gips, for dette skjedde på sommeren, så jeg kunne ikke bade ute med de andre. Haha! Uffameg! Ellers enn det har jeg blitt påkjørt en gang for noen år siden der jeg fikk nakkeskade, som jeg fortsatt sliter med den dag i dag. Så det er kjipt! Men det går bedre for hver dag som går, så det er jo bra!

 

Hvordan tar du så fine bilder av deg selv?
– Så koselig at du syns jeg tar fine bilder! Jeg har jo tatt bilder til denne bloggen i 7 år, så jeg har lært mye triks opp igjennom årene. Det aller viktigste er å ha bra lys. Tar man bilder i “the golden hour” altså da det er nesten solnedgang, får man magisk lys og bildene blir bra nesten uansett hva slags kamera man har. Så det er mitt beste triks. Er selvfølgelig mye mer enn det man kan gjøre for å få bra bilder, men det blir for mye å gå inn på nå.

Hvor lenge var leppene dine såre å hadde merker etter stikkene? Har kun sett deg med leppestift siden, så jeg lurte.
– Jeg hadde sår på leppene fra alle nålestikkene i cirka en uke. Kanskje litt mindre. Jeg husker ikke helt. Men de var hovne ganske lenge egentlig. Er først den siste uken nå jeg kan plystre hehe! Det er forresten nesten en måned siden jeg tok det.

 

 

Noe  du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

13 kommentarer
    1. Hei! Jeg har veldig lyst til å begynne å blogge, men jeg er redd for at vennene mine syntes at det er teit eller at jeg ikke er god. Kan du lage et innlegg om hvordan man kan starte en blogg? Evt hvordan det var for deg? Elsker Bloggen din❤️

    2. Når du sminker deg og bruker øyenskygge og eyelainer, hvordan er det i forhold til vippe extations sånn med tanke på slitasje når man fjerner sminken! Her vippe extations selv men har ikke turt å bruke sø mye sminke rund øynene..
      du er utrolig flink til å sminke deg, elsker den siste sminke videoen din ☺️❤️

    3. Hei! Jeg har veldig lyst til og følge deg på snap, men du har ikke lagt meg til! Er det en grunn som foreksempel at du har for mange venner(vet ikke om det egt. går an😂) eller har du kanskje ikke tid? No hate! ILU❤️❤️❤️❤️😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg