8 Ting dere ikke visste om Chloe!

🐶 Chloe er ekstremt kosete. Faktisk så kosete at hun alltid skal kose med meg uansett hvilken situasjon det er. Skal jeg inn på do bare for å tisse, følger hun etter meg og setter seg på fanget mitt for å kose. Altså..!

🐶 Hun sitter alltid på sin egen stol ved siden av meg når jeg jobber. Kaller henne bare blogg-assistenten min, haha! 

🐶 Hun er ekstremt glad i teppet sitt. Helt siden dag 1 da hun fikk det har hun alltid ligget og suttet på det, og kost med det. Hun er så avhengig av det, at hvis jeg tar det med ut bare for å riste det holder det på å klikke for henne fordi hun vil kose med det. Haha! 

🐶  Det er utrolig lett å lære henne kommandoer, og hun forstår til og med hvis vi legger kommandoer sammen til en setning. Noen av kommandoene hun kan er; sitt, ligg, bli, pappa, mamma, hente teppet / ballen / leken (hun forstår forskjell på de forskjellige tingene), gå på tur, kom hit, dra på biltur, godteri, legg seg i buret, osv. Den eneste kommandoen vi faktisk har gått inn for å lære henne er faktisk sitt og ligg. Resten har hun lært på egenhånd. Ikke uten grunn at hennes rase er den smarteste av små hunder.

🐶  Hun er alltid glad. Det er så koselig hvis vi kommer hjem, selv om vi bare har vært ute i to minutter, fordi hun blir så utrolig glad. Hun er virkelig en solstråle i hverdagen!

🐶  Hun har sin egen skuff på walk in closet mitt, til alle kjolene, dressene og lekene sine. Hun har en del for å si det sånn! Per Fredrik og jeg er alltid så glad i å kjøpe med leker til henne, så hun har leker liggende rundt i hele huset. 

🐶  Hun er alltid i nærheten. Uansett om jeg går ut for å ta antrekksbilder, drar på shopping på Plantasjen, eller rydder på walk in closet så er hun med. Hun elsker å være med overalt, og blir supergira bare av å dra ut en liten tur med bilen. Hehe! 

🐶  Hun har skikkelig underbitt. Vi syns jo bare hun blir så skjønn med det, og det er sykt morsomt å se på. Dere husker kanskje julekortet vi lagde i år? Der man så underbittet hennes skikkelig godt. Haha, dør av latter av det bildet! 

Har du et kjæledyr? 🐶

24 kommentarer
    1. Pudler er jo den smarteste av de små hundene da, men kommer jo også veldig an på hunden. Bra at hun forstår masse da!

    2. Dette er jo ting du har sagt før. Jeg visste jo alt dette. Så dette er ikke ting jeg ikke visste om Chloe for å si det sånn. ( eller så er jeg bare en Stalker) ikke slemt ment assa.😊

    3. Jepp, har en degus, han er så sinnsykt søt:) Han har en rar vane med at han løfter bakbeinet når man koser han på magen😂 Også bader han i sand😂

    4. Ja jeg har en katt som heter Molly. Hun er ikke så veldig glad i kos, men hun elskerog få mat, sove og være ute

    5. Har en kanin. Kanin har jeg lært til å gjøre litt forselig han kan stå på 2 (stå kunn på baklabban) nor han gjør noe han ikke har lov til å gjøre å jeg sier nei så gjør han det ikke. Han vet va som sjer nor jeg sier name nam da er det en godbit så nor jeg skal legge meg så sier jeg bare gå inn i buret å han hopper inn. ☺☺

    6. Haha den med teppe likte jeg best😂Ja 2 hunder, 2 katter og 1 kanin
      Og har hatt 2 hunder, 3 katter, 9 kaniner, krabber , hest,marsvin og høne

    7. Jeg har en hund i samme rase. De er utrolig smarteog flinke. Min heter Suzzi. Elsker bloggen din hilsen en stor fan 🐶🐶❤️❤️Thea

    8. hei, dette har ikke så mye med innlegget ditt å gjøre men har et spm. Hvordan bytter du “overheaden” det bilde øverst på bloggen din? Håper på svar <3

    9. He jeg har hund og katt og d er akkurat d samme med hunden vår!! Han blir kjempe gira av nesten ingen ting! Ps:han følger etter meg hele tiden. Chloe er super søt!!

    10. Hehe kjenner mye igjen i det du skriver, bare om kattene mine. Den ene katten min hopper også opp på fanget mitt når jeg er på do😂

    11. Heerlig! 🙂 Ho er kjempesøt 🙂
      Har du tenkt å trene agility med ho? Ypperlig rase til det vertfall 🙂

    12. Chloe er såååå søt 😍 Jeg har tre langhårete Chihuahuaer og fem katter! Chloe minner veldig om den ene hunden min Dorthe 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg