Måneden som gikk – Juni – Politi, London, Bilkrasj +++

Månedens drama: Denne måneden har vært veldig dramatisk. Jeg ble både påkjørt av en mann på 97 år, politiet kom på døren min klokken 05 på morgenen etter falske anklagelser om at jeg hadde kjørte i fylla (hadde 0,00% i promille).

Månedens opplevelse: Turen til London med Per Fredrik var uten tvil månedens opplevelse. Jeg elsker jo å reise, så det var gøy med en liten tur dit sammen

Månedens oppussing: Da vi flyttet inn i huset var det mye som måtte fikses, og det meste ble fikset med en gang. Men én ting vi ikke rakk å gjøre, var å fikse på verandaen. Den var helt sinnsykt slitt, og malingen hadde bare falt av på nesten hele rekkverket. Så de to siste ukene har vi hatt en maler her som har malt hele verandaen og fikset den skikkelig. Nå er den så fin! Skal kjøpe noen blomster og litt pynt, så den blir skikkelig stæsjet opp, også skal jeg vise dere hvor fint det har blitt!

Månedens høydepunkt: På St. Hans aften hadde vi grillfest her hjemme med 25 venner og masse god stemning. Det var så gøy å ha så mange venner her hjemme, og det er virkelig noe vi må få til igjen!

 

Månedens beste innkjøp: Svømmebasseng. Tidligere denne måneden kjøpte Per Fredrik og jeg oss et nytt basseng til å ha i hagen, og det er jeg så glad for. Nå har vi bare badet i det noen få ganger, siden det har vært litt kaldt ute. Men i juli blir det nok flittig brukt. Hehe!

 

Månedens cravings: Denne kommer kanskje ikke som noe sjokk. ISLATTE! Yassss. Jeg har seriøst hatt helt dilla på det hele måneden og drukket det hver eneste dag. Det er uten tvil et must i sommersesongen.

Månedens tanke: Livet er så altfor skjørt, så ta vare på de du har rundt deg, og gjør noe hver eneste dag som gjør livet ditt bra.

 

Hvordan har deres måned vært? 💗

10 kommentarer
    1. Min måned va super👌🏼 Synes det er dårlig gjort at folk ringer til politiet for ingenting.. du fortjener ikke det❤️ Synes at du er utrolig sterk person som kan takle hate osv.. Elsker bloggen din og deg🙌 Stå på!

    2. Promille er en egen måleenhet, så du hadde 0,00 promille og ikke 0,00% i promille 🙂 funfact til deg fra meg

    3. Denne måneden fikk jeg sommerferie. Det er så deilig å ha fri nå som det er sommer. Har vært på camping, overnattet, spist is og vært på stranden

    4. Anbefaler dere å kjøpe varmpeumpe til bassenget, som kan stå på om natten 🙂 da kan man nyte bassenget de dagene det er bra vær, selvom det er kaldt på natten 🙂 Vi er ihvertfall kjempefornøyd med det, alltid 30grader i bassenget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg