Hverdagsluksus

En ting jeg elsker med huset til Per Fredrik og meg er at vi har et sykt deilig bad, og spesielt badekar. Jeg har aldri vært sånn person som liker å bade masse i badekar. Mulig jeg har vært for rastløs tidligere. Nå derimot; nå elsker jeg det! Jeg elsker å tenne masse lys, ta et god glass rødvin, skru ned lyset på badet og heller skru på lysene på badekaret, skru på Kardashians, slenge en bath bomb ned i vannet og bare slappe helt av. Det er virkelig hverdagsluksus for meg! 

Så akkurat det gjorde jeg i kveld, og det var så deilig! 

Anbefaler alle dere som har badekar til å sette av en kveld i uka helt til dere selv for å bare slappe helt av. Det er så deilig spesielt nå som sommeren har startet, og de fleste av dere sikkert er ganske anspente etter alle skole- og jobbting som har vært! ✨

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg