Uken som gikk #23

Ukens høydepunkt
– Fredagens grillfest er uten tvil ukens høydepunkt. Vi hadde 25 venner på besøk her og feiret Sankthansaften med grillmat, jello shotter og mange drinker. Veldig morsom kveld!

 

Ukens nedtur
– iPhonen min knuste! Super kjipt i og med at den er under 1 måned gammel. Heldigvis fikk jeg byttet skjermen på den, og det gikk bra. Men det ble 3000,- kr rett ut av vinduet.. 

Ukens tanke
– Denne uken skrev jeg om at jeg for noen år tilbake gikk til psykolog. Jeg syns det er så viktig at vi blir åpne om psykiske problemer, og fjerner det laget med tabu som overskygger så mange psykiske problemer. Det er helt grusomt å tenke på hvor mange der ute som sliter som ikke får hjelpe fordi psykiske problemer ikke blir tatt like seriøst som fysiske.. 

 

Ukens innkjøp
– Siden jeg var i London i forrige uke har jeg ikke shoppet så mye denne uken. Med unntak av alle tingene jeg kjøpte til fredagens fest da, hehe! 

Ukens sang
– “Need you – Dillon Francis ft Nghtmre”. Den var det Rebecca og kjæresten hennes, Johan som tipset meg om, og herregud jeg har fått så dilla på den! Jeg har jo litt spesiell musikksmak, med tanke på at jeg liker best musikk som du nærmest må ha tatt amfetamin for å like, haha. Jeg tror vel aldri at jeg har funnet noen som har lik musikksmak som meg. Så det var så gøy å finne ut at både Rebecca og Johan har lik musikksmak som meg! 

Ukens film
“Chips”. Per Fredrik og jeg så den i går kveld, og herregud så morsom den var! Den handler om to motorsykkel politimenn som jobber i Los Angeles, og det er  bare så mye bra humor at jeg kan ikke få sagt det engang! 

 

Hvordan har deres uke vært?

 

 

5 kommentarer
    1. Det begynner å bli en stund siden du blogget om trening og sånt, hva skjer med det egt? PS: ELSKER bloggen din❤️

    2. Jeg var på stranden på onsdag, jeg fikk sommerferie på torsdag, jeg var på shopping på fredag, jeg spilte volleyball på lørdag og jeg var på camping på søndag.
      Kan du lage en ukesvlogg en uke du vet du skal masse moro?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg