Grillkveld med kjæresten

Nå er Per Fredrik fullt igang med grilling. Jeg fikk ikke nok av grillmat i går, så i dag vil jeg ha det igjen. Hehe!

 

Grillmat er jo så digg at jeg tror faktisk jeg kunne spist det hver dag hele sommeren!

I kveld blir det flintstek, potetsalat, honningmelon, grillet mais og jordbær. Superdigg! Per Fredrik er alltid grillsjefen. Jeg er helt blank når det kommer til grilling, så der er jeg heldig med at Per Fredrik er superflink til det!

Hvor fine er ikke disse blomstene forresten? Fikk de som vertinnegave på festen i går. Syns det er så koselig når gjester tar med slike gaver!

I kveld blir det film, grilling og bare kos her hjemme. Kjenner jeg er små sliten etter gårsdagens festligheter så det skal bli deilig å bare ta det helt med ro. Hehe!

11 kommentarer

Siste innlegg