Trendalarm – Silkebånd som skolisser!

reklame

For et par uker siden var søsteren min og jeg i Oslo, og da fikk vi øye på de søteste skoene noensinne. De var hvite og hadde silkebånd som skolisser.

Helt siden da har jeg vært fast bestemt på at jeg skulle gjøre et do-it-yourself prosjekt for å gjøre om noen av de gamle skoene mine. Men å finne skolisser som var i silkebånd var ikke enkelt for å si det sånn. I går fant jeg endelig i både rosa, hvit og svart så jeg kjøpte alle tre.

Det kommer vel kanskje ikke som noe sjokk at jeg gikk for de rosa silkeskolissene, og det er jeg så glad for! Se så sykt søte de ble! Med vanlige skolisser ser skoene bare helt simple og kjipe ut, men med rosa silkebånd ble de så søte! Fikk lyst til å kjøpe enda flere med rosa så jeg kan bruke de på flere av skoene mine. Dette ble jo så fint! 

Tror dette blir en stor trend i sommer, så var jeg dere ville jeg vært kjapt ute med å sikre dere noen silkeskolisser før det blir utsolgt!
 

Rosa finner du HER  //  Hvite finner du HER  //  Svarte finner du HER

Chloe var superspent på å se, og jeg tror virkelig hun likte hvordan skoene ble. Hehe! 

 

Hva syns dere? Ble de ikke fine? 💗
 

8 kommentarer

Siste innlegg