Uken som gikk #22 – Påkjørt, London, Basseng +++

reklame

Ukens nedtur
– Å bli påkjørt var virkelig en nedtur. Du kan lese alt om det HER. Men kort fortalt ble jeg påkjørt av en 97 år gammel mann på onsdag da jeg kjørte hjem etter å ha levert Chloe. Krysser fingrene for at bilen kan fikses kjapt!

Ukens beste treningsøkt
– Shopping i London var uten tvil ukens beste treningsøkt. Torsdag gikk jeg hele 14700 steg og 9,76 km, og dette var på shopping! Bringer frasen “shopping is my only cardio” til et helt nytt nivå. Sykeste er at jeg ble egentlig ikke så veldig sliten av det, og jeg tenkte ikke over hvor mye det var. Men ingen tvil om at shopping er god trening. Haha!

 

Ukens høydepunkt
– Turen til London med Per Fredrik var uten tvil ukens høydepunkt. Jeg elsker å reise og dette er allerede den 4. gangen i år vi er utenlands på reise, så det var veldig gøy! Også fikk jeg shoppet masse så det var ekstra stas! 

Ukens innkjøp
– Siden vi var i London shoppet jeg masse på Topshop, Forever21 og Primark. Skal lage innkjøpsvideo så jeg kan vise dere alt! 

 

Ukens cravings
– Haha, denne tipper jeg dere som følger meg på snapchat vet allerede. Islatte! Det har jeg drukket hele uken og det er så digg! La ut oppskrift HER som du kan teste ut om du er glad i kaffe om sommeren! 

Ukens opptur
– Vi har endelig skaffet oss basseng! I går fikk vi endelig kjøpt det inn og satt det opp, og det kommer til å bli så sykt digg og bruke det i hele sommer når det er fint vær. Også er jo utsikten fra bassenget helt magisk, så det gjør det enda bedre!


Flamingo badering finner du HER
 

 

Hvordan har deres uke vært? 💗

11 kommentarer

Siste innlegg