Ukens spørsmål #163

Hvor gammel var du når du begynte med sminke og hva slags produkt brukte du?
– Jeg begynte med sminke på slutten av barneskolen. Tipper det var i 6-7 klasse. Da brukte jeg lipgloss og maskara. Da jeg begynte på ungdomsskolen ble det foundation, pudder, rouge og hele pakka hehe!

Vi skal male stua og kjøkkenet, og jeg har lenge lett etter nøyaktig samme farge som du har på veggen på kontoret ditt (og/eller i stua?). Har du fargekoden på denne/disse fargen?
– Fargen vi har på veggene i nesten hele huset er grå og heter “skagen”. Vi har den i en ganske matt blanding av den, og den er så fin!

Hvor lang tid tok det fra du og Per Fredrik møttes for første gang, til dere ble sammen?
– Vi møttes for første gang i desember 2014 da vi var på innspilling av Gullsnutten promo. Da fikk vi en god connection og ble venner etter det. Men det var ikke før Per Fredrik begynte å være i Oslo på grunn av Skal vi Danse at vi begynte å date, og det var i september 2015. Så fort vi begynte å date ble vi egentlig bare sammen. Vi visste at vi var ment for hverandre og at vi kom til å være sammen for alltid. Hehe!

 

Jeg lurte på hva du studerte på vgs og om du har studert noe etter det eller om du har lyst til å gjøre det en dag? Hva ville du jobbet med hvis du ikke blogget?
– På vgs gikk jeg de to første årene på mat og restaurantfag og tok 3 året med fordypning i medieinformasjonskunnskap. Jeg har ikke tatt noe mer utdanning etter det, og har per dags dato ikke tenkt til det heller. Vet ikke hva jeg ville jobbet med hvis jeg ikke var blogger. Men jeg ville virkelig hatt noe der jeg kunne jobbet for meg selv. Elsker friheten som kommer med å kunne styre sin egen arbeidsdag.

Hvor er de grå stolene som tilhører spisebordet ditt fra?
– De er fra IKEA. Både stolene og bordet er kjøpt der.

Møter familien din/søsteren din fans? Eller dine blogglesere for å si det sånn?
– Det hender blogglesere kommer bort og snakker med søsteren min, siden hun har vært en del på bloggen. Hehe! Også kommer det jo nesten alltid bort lesere når jeg er ute med både familie og venner, så de fleste i familien har møtt lesere på den måten. Men det er jo bare koselig!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

12 kommentarer
    1. Gjorde det vondt å ta Restylane? For jeg vet man får bedøvelse, men jeg er livredd for alt av nåler men har lyst til å fylle leppene

    2. okei jeg må bare si det: jeg har hele veien vært såå imot restylane osv. MEN, å se det på deg… du kledde det såå utrolig bra!! herregud, så flott! og hvis du er fornøyd er jo det det viktigste, og det ser verken unaturlig ut, eller for mye ut. ah, det ble så fint <3

    3. Kan du ha en ny housetour? For huset ditt er så fint!
      Hvis du skulle reise hvor hen i verden, å bosatt deg der. Hvor hadde du reist da?
      Kan du og Per Fredrik ha meet up?

    4. Hva syns Per Fredrik om at du tok restylane? 🙂 Lurer bare av ren nyskjerrighet, for kjæresten min ville aldri i livet likt om jeg tok det haha! 🙂

    5. Kan du lage flere trenings videoer/ rutine fremover?❤️Elsker videoene dine!! Du er vakker, Restylane ble det ikke for mye av og det ble ikke for overnaturlig!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg