Nervøs for behandling

// reklamelinker

Nå er jeg på vei inn mot Oslo. Jeg skal på en behandling som jeg er skikkelig nervøs for, skal fortelle dere mer om senere. Siden jeg er litt nervøs for behandlingen jeg skal gjøre skal søsteren min være med meg. Men før behandlingen skal vi ut og spise sammen, så det blir koselig! 

I går var jeg ute på date med Per Fredrik og jeg rakk akkurat å knipse noen bilder av antrekket før taxien kom. Men jeg rakk ikke å publisere de, så da kan jeg heller vise dere antrekket nå! 

Er så glad i den nye rosa jakken min. Føler meg virkelig som en barbie med den. Tihi!

Jakke – Zara  // Bukse – Cheap Monday  // Solbriller – Ebay  

(reklamelinker)  // Topp – fra DENNE butikken  // Sko – Fra DENNE butikken

Nå skal jeg straks møte Madeleine, så jeg må løpe! Skal vise dere mer fra date night etterpå!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg