Uken som gikk #20 – Politi, Innkjøp, Bursdag, Date +++

// reklamelinker

Ukens verste opplevelse
– Da politiet kom på døren her hjemme klokken 05:00 natt til søndag, fordi blogglesere hadde ringt de og sa at jeg hadde kjørt i fylla. Vel, det hadde jeg IKKE for å si det sånn. Du kan lese alt om hele dramaet HER

Ukens beste treningsøkt
– Det var på mandag da jeg powerwalket 9 km sammen med Chloe i skogen. Elsker å gå på skogturer så nå som det er sommer skal jeg virkelig gjøre det mye oftere! 

 

Ukens nedtur
– At Per Fredrik var borte fra torsdag til søndag. Selv om jeg dro og besøkte han på fredag savnet jeg han fryktelig mye. Kjipt å være borte fra han i så mange dager!

 

Ukens høydepunkt
– Bursdagsfeiring for Camilla og Trine var uten tvil ukens høydepunkt. Det var så gøy å feire de og se igjen hele jentegjengen!B 

 

Ukens innkjøp
– Da jeg var på shopping med Rebecca på torsdag shoppet jeg noen nye klesplagg, som jeg er så fornøyd med! Jeg kommer uten tvil til å bruke olaskjørt mye i sommer, og de jeg fikk tak i var så fine!


Skjørtet finner du HER og toppen finner du HER


Skjørtet finner du HER og toppen er fra DENNE butikken. 

Kjøpte også en supersøt playsuit og en ny caps. Capsen er fra H&M og playsuiten finner du HER.

 

Ukens tanke
– På torsdag var det akkurat et år siden vi flyttet inn i huset, og det har virkelig fått meg til å tenke mye på hvor lite av Sandefjord jeg faktisk har utforsket. Jeg har jo bodd her et helt år, men jeg føler meg fortsatt ikke som hjemme enda. Det kan ha noe med at alle vennene mine (med unntak av Rebecca) og all familie ikke bor her, men heller i Drammen og Hokksund.

Så fremover må jeg virkelig utforske denne byen. Det var først denne uken at jeg faktisk besøkte en av de fine strendene her i Sandefjord, så det sier jo litt. Hehe! Om dere har noen tips til ting jeg bør se eller steder jeg bør oppleve her, setter jeg veldig stor pris på om dere skriver det i kommentarfeltet. 

Akkurat nå
– Nå skal jeg straks ut med gutten min. Vi skal først på Farris Bad for å spise middag sammen, også skal vi på kino og se den nye Baywatch filmen. Har ikke rukket å se traileren til den enda, men av det jeg hørte fra Per Fredrik tror jeg den blir super lættis! 

 

Hvordan har deres uke vært?

10 kommentarer
    1. Til ukens spørsmål: Hva synes du om de nye reglene for hvordan man skal merke annonser/sponsede produkter?

    2. Hørtes ut som en fin uke!
      Uken min har vært fin med Sverigetur, besøk av familie & kjøpt meg nytt kamera som jeg har fått testet ut bittelitt. 😀

    3. Skjellvika er utrolig fint, vertfall hvis du går litt bortover fjellet og legger deg å soler deg der! Ellers så er mokollen kjempefint hvis du vil se litt utsikt, fint å gå tur i området der også 🙂 vil også anbefale deg å dra på cafeen og spesielt iskrembaren til håndverkeren kaffebar, ligger litt oppi byen, suuperkul iskrembar i skikkelig 50-60 tallstema!

    4. Gå tur til Tønsberg tønne (ligger i Sandefjord), Folehavna eller Mokollen (fantastisk utsikt). Det er også fantastisk utsikt fra Midtåsen og der er det mulig å spise lunsj også, men tror ikke det er oppe alle dager.
      Spise lunsj på bakgården café er også veldig koselig. Helt fantastisk cæcarsalat 🙂 der er det også mange koselig konserter og lignende. Nå som det er sommer er det et must å få med seg noen av sommershowene, enten ivo eller hvalsommer. Hvalsommer er i Fonteltet og der er det super steming. Samt Wenches bingo på onsdager i sommer er helt klart noe du må få med deg 🙂 samler inn penger til veldedigformål.

    5. I sommer burde dere ta dere en tur til larvik og se mølen, gå turer i bøkeskogen, bade i farris og ta en dag på oddane sand camping (altså stranda) 🙂

    6. Hei Stina❤️Jeg har et spørsmål til deg! Hvorfor er/var du ikke fornøyd med leppene dine??💗PS:stå på videre💗❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg