Du vet det er ekte kjærlighet når..

På torsdag reiste Per Fredrik til Arendal på helgetur med faren sin. Allerede i går savnet Per Fredrik og jeg hverandre så mye at jeg bare måtte ta turen til Arendal for å se han igjen. Selv om det ble nesten 3 timer kjøretur hver vei var det så verdt det!

Vi fikk dratt på kino sammen og så den nye Pirates of the Carribean bare vi to, og vi spiste middag sammen med faren hans. Så det ble en veldig koselig kveld!

3D briller ftw ✌

Heldigvis kommer Per Fredrik hjem i morgen og dere kan tro jeg gleder meg. Det er helt rart hvor mye vi savner hverandre. Man skulle tro at siden vi nettopp har vært på Gran Canaria i en uke og vært med hverandre 24/7 og egentlig på hverdagen også, at vi ville likt litt tid fra hverandre.

Men nope! Det er stikk motsatt. Har lyst til å være med Per Fredrik hele tiden! Men det er vel da man vet at det er ekte kjærlighet!

6 kommentarer
    1. Ntaw, kos da! Jeg og samboeren har ikke vært ett eneste døgn uten hverandre siden vi møttes, og i slutten av Juni skal han til Gardemoen for en hel uke for å avslutte maskinfører kurset. Vi begge gruer oss helt forferdelig til den uka og være borte fra hverandre så “lenge”! Nesten like før han ikke drar, haha. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg