Slik lagde jeg sminkebordet mitt!

// reklamelinker

Nesten hver dag får jeg spørsmål om sminkebordet mitt. Det er jo et veldig fint sminkebord, som jeg alltid har drømt om å ha. Så jeg skjønner godt at mange er nysgjerrige på hvor ting er fra, og hvordan man får laget et likt selv! Derfor skal jeg gå dere all informasjon dere måtte trenge for å lage et helt likt oppsett. 

– Skjørtet mitt er fra DENNE butikken, og toppen min er fra DENNE butikken – 

Nesten alt jeg har er fra IKEA. Selve bordet er “Malm sminkebord”. Jeg har lagt på marmorfolie fra Panduro på toppen av bordet og inne i skuffen, for å gjøre det litt finere. 

Lysene er også fra IKEA og heter “Ledsjø LED vegglampe“. De har jeg brukt to stykker av og hengt opp på hver sin side av speilet. Speilet er 60×60 stort, men jeg finner det dessverre ikke på IKEA lengre. Så det kan hende de er utsolgt, eller ikke selger det lengre. Jeg tipper andre butikker kan ha noe lignende. 

Jeg hyret inn en elektriker for å henge de opp og koble de sammen til en lysbryter. Sånn at de kan skrues av og på veldig enkelt. Aner ikke hvordan det er når man skal sette de opp selv, men tipper det er best å hyre inn en elektriker til dette for å få det helt riktig. Hehe! 

I skuffen har jeg all sminken jeg bruker til hverdags, fordelt opp i små kurver som er fra Europris. De er geniale så man slipper masse rot i skuffen!

Stolen og saueskinnet er også fra IKEA. Hyllen som er til høyre for sminkebordet heter “Alex skuffeseksjon” og er fra IKEA. Den er et must! Den har jeg resten av sminken min, alt av neglelakker, rettetenger, hårprodukter, osv oppi. Elsker at det er masse skuffer så jeg får full orden på alle tingene mine. 

Tror det var all informasjon det er å si om sminkebordet mitt. Jeg anbefaler alle som bruker mye tid på å sminke seg til og lage seg et sminkebord. Jeg har hatt sminkebord helt siden jeg fikk det da jeg var 15 år. Da gadd pappa ikke at jeg okkuperte badet hver eneste morgen for å sminke meg. Hehe! Så det kan være smart å ha et eget sted for å sminke seg om man bruker mye tid på det. 

Om det er noe jeg har glemt å ta med i dette innlegget er det bare å si ifra i kommentarfeltet, så skal jeg svare så godt jeg kan! 

💗

25 kommentarer

Siste innlegg