Nye innkjøp!

// reklamelinker

For et par dager siden var jeg på shopping med Rebecca. Jeg skulle egentlig ikke ha så mye annet enn marmorfolie til et prosjekt jeg skal gjøre. Meeen, det er jo helt umulig å være på et kjøpesenter og ikke kjøpe mye mer enn man skulle ha. Hehe!

En trend som jeg virkelig har lagt min elsk på i sommer er olaskjørt. Det er så fint samtidig som det er classy og kan brukes til både fest og hverdag. Perfekt spør du meg! Jeg fant meg to nye som jeg bare måtte kjøpe med hjem! 

Lyst og superfint olaskjørt fra DENNE butikken!

Okey, hvor fin er ikke denne kombinasjonen? Den kommer jeg uten tvil til å gjøre mye av fremover, for det var skikkelig fint! Jeg elsker sterke farger mot hverandre, og dette var uten tvil to plagg som passet superbra sammen. Skjørtet finner du HER og toppen finner du HER.

Litt nye accesories ble det også. En ny drikkeflaske fra H&M som ser gorgeous ut! Et brilleetui med ananas fra H&M som er perfekt for meg som alltid ødelegger solbrillene mine i veska, masse håndkrem fra Rituals så jeg har små håndkremer til veska, bilen, kontoret og overalt i huset. Moisturise 24/7. Og til slutt en spray jeg kan spraye på senga for at det skal dufte blomster. Amazing! Du finner den HER.


En ny supersøt jumpsuit, som jeg tror jeg kommer til å leve i denne sommeren. Haha! Den er så comfy og søt, samtidig som at det er en jumpsuit så den passer perfekt til hverdags. Du finner den HER

Også en ny caps fra H&M. Digger at den er i suede og er så fin! 

Som dere kan se ble det noen innkjøp, men veldig gode kjøp da. Hehe! Fortell meg gjerne hvilket innkjøp du likte best i kommentarfeltet! 
 

25 kommentarer

Siste innlegg