Helt alene

// reklamelinker

I dag dro Per Fredrik avgårde på tur sammen med faren sin, og de blir borte noen dager. Så da blir det alenetid på meg og Chloe! Jeg har ganske fullt opplegg med ting jeg skal gjøre så tror nok ikke jeg kommer til å føle at jeg er så alene. Hehe

Jakken min finner dere HER og solbrillene mine finner du HER

I stad ble jeg litt rastløs, og siden det er 1 år siden jeg flyttet til Sandefjord i dag tok jeg meg en tur ut på en liten oppdagelsestur. Jeg har jo sett ekstremt lite av hva denne byen har å by på. Ganske rart i og med at jeg har bodd her et helt år egentlig.

Men jeg dro i alle fall en tur til en strand som er veldig populær her i Sandefjord og som var så fin! Lang hvit sandstrand med klart vann så man kunne se havbunnen. Sykt fint! Gjett om jeg skal få med Per Fredrik og noen venner hit for å grille på sene sommerkvelder og bade på varme sommerdager! Det blir kos det!

☀☀☀☀☀

17 kommentarer
    1. Hvor i sandefjord ligger den? eller hva heter stranda? Bor her selv og så veldig fint ut der, så dit vil jeg dra!:)

    2. Jeg vil nødig virke paranoid på dine vegner eller skremme deg, men om du er redd for at noen kan oppsøke huset ditt så er det ikke særlig lurt å opplyse om at du blir helt alene noen dager. Selv om adressen din nesten er umulig å oppdrive. Husker Fotballfrue fortalte om en stalker som oppsøkte henne da han visste at mannen i huset spilte fotballkamper.

    3. Har du vært på Skjellvika (strand)? Er utrolig fint der! Er langgrunt på stranden, også kan du gå rundt fjellet og komme til et utrolig fint flatt fjell med stupebrett og stige ned i vannet. Hvis du ikke har vært der, ville jeg absolutt tatt turen i løpet av sommeren!☺️

    4. 1 tips til et sted du bør dra til i Sandefjord:
      Iskrembaren! En skikkelig kul amerikansk 50-60talls inspirert iskrembar. Filmplakater på veggene, Elvis på stereoen, stort utvalg av masse deilig is. Perfekt sted for en blogger som vil ta kule bilder. Er en del av/henger sammen med Håndverkeren kaffebrenneri. Det er så kult der!
      Håper jeg treffer på deg en dag her i Sandefjord:)

    5. Hei! Så storyen din om oppvaskmaskinen deres, og hvis disse tipsene du fikk ikke fungerer så kan du kontakte IKEA sin hvitevareservice. For å gjøre det åpner du opp maskinen og langs en av sidene står det et servicenummer som begynner enten med 8 eller 9. Starter nr med 8 ringer du til 23 50 01 12, starter nr med 9 ringer du til 815 22 052. Da kommer du enten til Whirlpool eller Electrolux som er IKEAs hvitevareprodusenter. De kan hjelpe deg med å finne ut om dette er en produksjonsfeil eller en bruksfeil.
      Et lite tips fra meg før du ringer er å prøve å variere mengden pulver du har i, da for mye kan skape et trykk 🙂

    6. Noe om den oppvaskemaskinen: ikke bruk tabelett opp i 😙. Jeg har hatt samme problem og har heller bare brukt pulver. Jeg har redusert mengden og det har funket til tider for meg.
      Prøv deg frem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg