Måneden som gikk – Mai – Syden, Konsert +++

// reklamelink

 

Månedens favoritt klesplagg:
Denne jakken er virkelig månedens favoritt klesplagg. Den er så fin og komfortabel, og den passer seriøst til alt. Har brukt den så mye siden jeg fikk den. Du finner den HER forresten!


Månedens nedtur: Å være tilbake i Norge igjen. Gran Canaria var så amazing!
Månedens opplevelse: Å se Kiss live i Oslo var virkelig en opplevelse jeg har drømt om i mange år. Jeg elsker jo det bandet og har vært superfan av de siden jeg var 10 år gammel, så det var veldig gøy å se de live sammen med søsteren min!

 

Månedens høydepunkt: Reisen til Gran Canaria var uten tvil månedens høydepunkt. Det var vanvittig deilig å dra tilbake til Meloneras, få noen dager i skikkelig sol og få noen dager sammen med Per Fredrik hvor det bare var oss og ikke masse jobb og mas fra alle kanter.

 

Månedens beste innkjøp: Den nye rosa skinnjakken min var uten tvil månedens beste innkjøp. Føler meg så fin i den og jeg blir så glad av å ha den på!

 

Hvordan var deres måned?

21 kommentarer
    1. det er helt greit å fikse på utseende sitt! ingen skal fortelle deg hva som er riktig og galt for ditt liv. DU har et liv, og du skal ha lovt å gjøre AKKURAT det du vil. ingen handre kan bestemme over deg. kun du selv vet hva som til syvende og sist vil gjøre deg komfortabel. MEN! prinsippet bak det dårlige fokuset mot bloggere som legger seg under kniven, det er at som kristin gjelsvik sier- “det kan ikke normaliseres”. Og jeg er helt enig, til en grad med det hun sier. SÅ, når du er blitt en stor rolle i bloggnorge, hvor du vet du kan gjøre en påvirkning på en større gruppe mennesker, så vil det å skrive ting blindt på bloggen din være noe du må ta hensyn til. enkelt og greit.

    2. Med all respekt til deg og din avgjørelse, men ingen bryr seg om du tar Restylane eller ikkje. Dette er din kropp . Det som folk reagerte mot er hvordan du har endret din holdning (til ( jeg kommer ikkje å legge meg under kniven samme som alle rosabloggere). Hvis du har vært litt mer åpen så dette skulle ikkje ha skjedd AND BTW dine fans støtter deg, men du må vel vite at ikkje alle skal være enig med deg. Folk som reagerte er dine fans og som har lest din blogg i mange år så det sier selv vel. Men hvis du vil dele noe med oss og forventer at alle skal være enige med deg , så thats not how famous life work. Det er dine meninger og ditt liv og ingen bestemmer over deg, men ikkje del noe med skal reise opp meninger som strider med din mening.

    3. Hei! Jeg støtter deg fult og helt når det kommer til å ta Restylane. Har selv store komplekser med leppene mine,så vet hvordan det føles. Jeg bare lurte på om du kunne filme når du tar Restylane og din opplevelse? Det hadde vært veldig spennende å se. Elsker bloggen din og deg og leser den hver dag! 🙂 <3

    4. Hei, jeg klarer bare ikke å la være å skrive en kommentar på bloggen din, beklager for at jeg velger å være anonym, men uansett. Jeg kan tenke meg at det kan bli en del hat når en har blogg men i denne kommentaren vil jeg bare skryte. Jeg så intervjuet med deg og samboeren din tidligere, jeg synes pelle k er en helt utrolig sanger Btw, men jeg må bare få sagt hvor utrolig jord nær og utrolig hyggelig person du fremstår som. Jeg synes bloggen din er urolig koselig å lese selv om jeg ikke viste om den før tidligere i uken. Jeg synes blogg yrket generelt får for mye dritt slengt etter seg. Så jeg håper jeg fikk mulighet til å lyse opp dagen din litt. Jeg er ikke helt for Restylane ideen, men det er ikke opp til meg så jeg sier kjør på, men uansett så er du utrolig pen. Ønsker deg alt godt stå på!

    5. Hvorfor viser du så mye kløft (altså, bare syns at det ser så ulekkert ut at du viser 50% av puppene dine som på det første bildet i dette innlegget her?) Syns det er så sykt ukomfortabelt å ha såpass stor utringning, og det ser for “vulgært ut” å gå rundt sånn til hverdags :/

    6. jeg har hatt teosylan sånn 5 ganger nå på over 1 år, og er utrolig fornøyd. Jeg hadde null lepper, kun to streker, det var et gigantisk kompleks. Ikke liker jeg tennene mine heller. Nå får jeg komplimenter flere ganger i mnd for leppene mine. Jeg får og endel negativt, men det positive oppveier, og jeg tenker helt ærlig at de bare er sjalu haha.

    7. Den har vært veldig fin hviss du ser bort vra dritt være som var den siste halvdelen av måneden hær i nord😂👍💖

    8. Høres ut som du har hatt en kjempe fin mnd 🙂
      Her har mnd vært kjempe fin den også, datteren min på snart 6 mnd, gjør stadig noe nytt, å er bare helt herlig å være sammen med, også fikk gudmoren til min datter sitt første barn på kristi himmelfarts dagen, så nå er vi i permisjon begge to 😀

    9. Du har forandret deg så utrolig opp gjennom bloggårene dine, har fulgt med bloggen din i lang tid – helt siden slutten av 2012. Jeg har alltid sett opp til deg, du er ett forbilde!

    10. Kan du lage en “try on cheap ebay dresses” video? Har sett flere youtubere gjøre det og jeg liker slike videoer veldig godt. <3

    11. In the grand scheme of things nowadays it’s probably not such a big deal to have cosmetic alterations to yourself. Found out a while back a Friend had lip liner tattooed on ages ago. Never even knew. Don’t think it’s something that I particularly think about or agree with for me I’ve got better things to worry about to be honest but if you think it’s for you then give it a go! Who knows it may be the best thing you do or you may look in the mirror and think… Shit what have I done? Life is all about learning, making mistakes and decisions (some good some bad)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg