Shopping og champagne, eller??

I dag har jeg vært på shopping med Rebecca! Vi var først innom Lexus i Tønsberg, sånn at de kunne skifte dekk for meg. Hater å skifte dekk, så da er det mye bedre å betale noen på et verksted for å gjøre det for meg. Kan jo tenke meg hvordan det hadde blitt om jeg skulle gjort det selv.

Tipper det hadde blitt 3 timer med frustrasjon og et dekk som hadde falt av midt på motorveien. Hahaha! Er ikke akkurat frøken handy når det kommer til bil!

Vi dro i alle fall innom kjøpesenteret i Tønsberg. Jeg skulle egentlig bare ha marmor kontakt-papir til et lite prosjekt her hjemme. Meeeen, det skjedde jo ikke akkurat. Det ble noen nye klesplagg og litt beauty stæsj da. Tihi! Kan vise dere innkjøpene i morgen. Fant noen veldig fine sommerplagg jeg gleder meg til å vise dere!

Etter litt (en god del) shopping var vi så sultne! Så da ble det en svipptur innom Joe & The Juice. De har jo helt sinnsykt gode juicer og sandwicher. Så jeg elsker å spise og drikke hos de! Må seriøst begynne å lage flere juicer selv. Det er jo så godt for kroppen med alle vitaminene fra juicen!

Nå skal jeg sette igang med å lage en oppsummering av måneden som har gått. Så følg med etterpå, for da får dere se alle oppturene og nedturene fra denne måneden!

5 kommentarer
    1. Hei
      Jeg har aldri kommentert bloggen din tidligere. Har lest den fast et par måneder. Synes det er spennende og følge deg, samtidig som du tar utrolig flotte bilder 🙂
      Men jeg har et spørsmål som jeg håper du kan svare på neste gang du har “ukens spørsmål”. Det virker som du gjør alt selv hjemme. Du skriver ofta at DU skal pusse opp treningsrommet, DU skal pusse opp soverommet, DU skal fikse hagen, DU skal klippe plenen og DU skulle hatt skiftet dekk på bilen, men betalte noen på verksted til å gjøre det i stedet. Så spørsmålet mitt er altså, hvor er Per Fredrik inn i bildet når det kommer til å gjøre ting? Kan han ikke noen ting? Virker som du må stå med alt arbeidet alene. Det kan jo være slik at du trives med slike oppgaver selv, men er vell mulig å kunne få litt hjelp? Er tross alt deres hus. Når det kommer til å pusse opp så burde vell det være noe dere gjør ilag?
      Ellers så synes jeg dere er veldig fine ilag 🙂 Håper bare det blir delt litt på arbeidsoppgaver, dere jobber jo tross alt begge hjemmefra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg