In a Barbie world

God morgen! Eller, jeg har vært våken siden 06:30 så det er ikke akkurat morgen lengre! Men vet liksom ikke hva jeg skal si når det er midt på dagen. Haha!

 

Nå sitter jeg på Lexus i Tønsberg og venter på at de skal skifte dekkene på bilen min. Haha, har vært så sykt sent ute med å skifte de. Men det var jo snø rett før 17 mai, så er jo ikke sååå krise! Men digg å ha dekkhotell og noen som fikser det å skifte dekkene for meg. Visse ting funker bare ikke å gjøre med lange negler altså. Haha!

Føler meg skikkelig Barbie i dag med dem nye jakken min. Den er så søt og rosa! Elsker Barbie-looken den gir!

In a Barbie world!

Nå skal Rebecca og jeg videre inn til Tønsberg og shoppe litt!

5 kommentarer
    1. Angående klær, kunne du hat et “stjel stilen min” innlegg igjen ?????
      ELSKER de innleggene 🐶❤️😍😍😍

    2. Kan du ha en sånn “try on cheap ebay dresses” video hvor du prøver på billige kjoler fra ebay for sånn typ 3 dollar? Har sett flere engelske youtubere gjøre det og jeg liker veldig godt sånne videoer. Forresten så elsker jeg bloggen din og youtube kanalen din, så stå på💓

    3. Hei Stina!❤️❤️ Jeg elsker bloggen og yt kanalen din SÅ mye!!😍 Jeg bare lurte på hvor jakken er ifra. Jeg har alltid ønsket meg rosaskinnjakke. Men har aldri funnet det.😂 Elsker bloggen, yt kanalen og deg!!😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg