En favoritt denne sesongen!

affiliatelinker

Pastellrosa og hvitt er uten tvil en av mine favoritter denne sesongen. Det er bare noe med det som er så klassisk samtidig som det gir en ekstra piff. Denne blusen kjøpte jeg for en liten stund tilbake, og jeg har allerede brukt den så mye. Den passer liksom til alt. Både til hverdag og til festligere anledninger.

I tillegg er den luftig og deilig å ha på, noe som er et must når vi går inn i de varme sommermånedene. Ingenting som er verre enn trange tskjorter som gjør du blir superklam bare du går ut døren. Hehe! 

Bluse – HER  //  Bukse – HER 

Sko – HER  // Veske – HERFRA 

Armbånd – Ukjent  //  Øredobber – Glitter

Nå skal jeg ut og gå på tur med Chloe. Den lille bærta er så gira på å ta seg en tur ut nå, at det må jeg nesten bare bli med. Hehe! 

8 kommentarer

Siste innlegg