En fun fact om meg!

affiliatelinker
 

Skal jeg fortelle dere en liten fun fact om meg? Kanskje er den rar, eller så er det bare helt vanlig. Men jeg blir skikkelig glad av å ha fine ting rundt meg. Jeg elsker når huset er helt ryddig og det står nye friske roser og peoner på både kontor og i stua.

Det gir meg en skikkelig varm og god følelse. Kanskje det høres super overfladisk ut. I don´t know. Men det er i alle fall sånn jeg er. Hehe! Enjoy the little things in life, eller hva? 

Tunika – HER  //  Belte – HER 

Det syns virkelig jeg! Så tidligere i dag kjøpte jeg inn to store buketter med roser og peoner til å ha i stua, på sminkebordet, og på pulten jeg jobber fra. Det er jo ingen tvil om at jeg blir mye mer motivert og i bedre humør når det er ryddig og fint rundt meg, enn når det er helt kaos overalt i stua og 15 halvdøde blomster. Haha! 

Nå har det blitt skikkelig grønt ute, så når jeg ser ned til havet fra kontoret mitt er utsikten helt amazing!

Snart kommer det en gigantisk busk full av peoner som er kliss like de under, i hagen min. Det gleder jeg meg til! 

Ble det ikke fint med litt blomster? Jeg syns i alle fall det ga en frisk og fint look for uken! Nå skal jeg snart spise middag med Per Fredrik. I dag blir det tacokveld. Det blir så koselig. Siden vi har vært på ferie har det ikke vært taco på en stund, så det er virkelig etterlengtet!

 

PS: Husk at du kan se mer av hverdagen min på snapchat “stinablogg”

🌸

12 kommentarer
    1. Så fint innlegg! Jeg elsker at det er ryddig rundt meg! Men jeg vil si noe, ikke ta det som hate eller noe.. Men Youtubekanalen din? Jeg føler at du ikke har legget ut mange videoer.. lzm det skulle bli videoer når du følte for det, men videoene? Videoene er kjempe fine, men det er sånn mindre videoer sånn etter 2 uker eller 3.. Jeg vet at jeg ikke har formulert meg så godt, men forstår du? Ikke ta det frekt, det var bare noe jeg ville si..

    2. Å så koselig, syns selv det blir så utrulig fint med friske blomster 🙂
      Her er vinteren kommet tilbake, det snør som bare det så er ikke så pent å se ut av vinduet 🙁

    3. Hei Stina! Aldri kommentert bloggen din før! Men er innom av og til! Ville bare si at jeg synes jeg og du er utrolig like, ikke utseende altså, men hvordan du er, hva du liker, hvordan livet ditt er ++ iallefall hva jeg får med meg igjennom bloggen din.. Har ledd litt når du har skrevet innlegg tidligere for at jeg kjenner meg igjen i det meste.. Og nok en gang kjenner jeg meg helt igjen. Har hus, samboer og en liten hund selv.. Og personligheten min synes jeg er veldig lik din, er lik gammel som deg og like “jålete” hehe.. Høres sikkert litt rart ut.. Men er ikke så ofte alt er så likt.. Så måtte nevne det nå! Tror vi hadde kommet veldig godt overens om vi hadde vært venner 😅 Måtte bare nevnes!

    4. Så enig med deg Stina! Er så hærlig med et ryddig og nyvasket hus med friske blomster. Alt er så mye bedre da! Utrolig fint hus dere har <3

    5. Du har det så fint hos deg Stina. Liker veldig godt vasene dine, hvor har du kjøpt den lyse rosa “Kähler Omaggio” vasen?

    6. Kan du vær så snill finne en foundation som matcher halsen din litt bedre???? Foundationskillet blir altfor tydelig…

    7. Hei stina ,
      er stor fænn av deg 👱🏻‍♀️
      Jeg elsker vidone dine
      Og bloggen. jeg vil lage min egen blog en dag
      Men får liksom ikke lov dritt kipt👎 Men når jeg blir Støre så kanskje så blir jeg blogger som deg 😘😋😁.P.S. Jeg elsker deg😘😍😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg