9 km løpetur!

affiliatelink

Nå har jeg nettopp kommet tilbake fra en skikkelig heavy treningsøkt! Jeg tok med Chloe ut i skogen i dag, og vi løp hele 9 km. Eller, jeg gjorde det. Chloe satt på armen min store deler av turen, siden hun fortsatt er liten og ikke klar for så lange turer enda. Så da ble det virkelig kombinert løpe- og styrkeøkt. Hehe! 

Tights – HER  //  Sko – Nike  //  Jakke – Nike

Været nå er helt perfekt til å løpe i skogen. Bare været i seg selv er nok motivasjon til å komme seg ut og inn i skogen for å løpe. Syns det er så avslappende og befriende å være i skogen, og ikke ha noe som helst lyd annet enn litt vind og noen fugler rundt meg. Så når jeg løper i skogen hører jeg nesten aldri på musikk. Syns det ødelegger mye av gleden med å gå i skogen. Da får jeg ikke den samme roen og muligheten til å tenke. Om dere skjønner?

Mye av grunnen til at jeg elsker å være ute i skogen er jo fordi jeg får tenkt. Planlagt fremtidige ting jeg ønsker å gjøre, myldre litt idéer for meg selv, og bare ha skikkelig me-time. Det er virkelig å anbefale! Når man powerwalker / løper får man i tillegg opp pulsen og personlig merker jeg at hodet fungerer mye bedre til å komme opp med idéer. Det er en ting dere kan teste ut om dere trenger å være kreative!

Etter løpeturen dro jeg innom vaskehallen og vasket hele bilen utvendig. Har ikke vasket den på altfor lenge, så det var virkelig på tide. Fikk også ryddet vekk 23510 tomme vannflasker fra bilen. Haha! Utrolig hvor fort det blir rotete i bilen om man ikke er flink til å rydde etter hver gang man har brukt den.

Nå skal jeg hoppe inn i dusjen. Det trengs, for 9 km merkes. Hahaha! 
 

💗
 

7 kommentarer
    1. Søteste valpen <3 Og du er sporty da, ikke bare som løper 9 km, men som i tillegg bærer en 4 (+?) kg hund på armen- det blir fort litt ungt liksom :O Den lille blandingshunden jeg hadde veide 4 kg og siden hu hadde hofteskader hendte det jeg måtte bære henne et lite stykke hvis turen blei for tung for henne og det blir fort tungt med 4 kg på armen altså 😛 ha ha..

    2. Hørtes helt herligt ut. Jeg har og vært ute i 2 timer og gått opp på toppen av et fjell i nærheten av der jeg bor. Var bare helt fantastisk tur altså:)

    3. Så fantastisk 🙂 Her er jeg ikke mye i skogen, men går turer så mye som mulig, gjerne hverdag, men må se an været, da jeg må ha babyen med på tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg