Klar for en ny uke! Mål + Planer!

 affiliatelinker

Endelig mandag! Jeg er så pumped up for en ny uke! Etter at jeg var i Gran Canaria har jeg en helt ny motivasjon til å gjøre ting. Plutselig føles alt så mye lettere å kunne klare.

Det er utrolig hvor mye det hjelper å ha en uke der jeg kobler helt av fra den vanlige hverdagen, får nye innspill og klarer å se klart på hva som er viktig for meg.

De siste månedene har jeg virkelig ikke gjort en veldig god jobb med å oppdatere denne bloggen så ofte. Vinteren tok virkelig knekken på alt av motivasjon og glede jeg hadde ved å blogge.

Men nå kjenner jeg virkelig at “vinter-deppingen” har gitt seg. Vil absolutt ikke si at jeg har vært deprimert fordi det har vært vinter, så derfor satt jeg det i “. Men av mangel på et bedre ord, ble det vinter-depping. Hehe! 



Tunika – HER  //  Belte – HER


 

Nå kjenner jeg meg så klar for å kunne gi alt igjen, og jeg bobler over av inspirasjon og stå-på-vilje! I dag tidlig satt jeg meg ned og skrev ned mål og planer for uken. Personlig syns jeg det er så viktig å ha en plan for alt jeg skal få til i løpet av uken.

Anbefaler virkelig alle dere å skrive ned en plan og noen mål for denne uken. Det gjør det så mye lettere å få ting unnagjort!

☀️

 

9 kommentarer
    1. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, jeg synes faktisk bloggen din har vært enda mer spennende denne vinteren! Har vært gøy å følge med på huskjøp, oppussing, hundekjøp og lignende. Så jeg synes ikke du skal føle du ikke har gjort nok 🙂

    2. Syns du har vært flink å holde bloggen oppdatert, så noe dårlig samvittighet trenger du i alle fall ikke 🙂 Gleder meg til å følge med videre i løpet av sommeren 🙂
      Har dere noen flere reise planer i løpet av sommeren ?

    3. Hei! Har værrt fast leser av bloggen din siden 2012 og liker den godt. Jeg er en person som liker horrorbøker og horrorfilmer veldig godt. Hadde vært artig om du hadde laget noen skrekkinnlegg hvis du har interesse av det. Skrive om skumle saker og ting. Hadde vært interessant fra din synsvinkel. 🙂 Tror du har nevnt at du liker skrekkfilmer så hadde vært spennende om du hadde skrevet skrekkrelaterte innlegg, ikke nødvendigvis om bøker og film, men noe skrekkelig. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg