Tilbake til hverdagen!

Da er jeg endelig tilbake hjemme i Norge! Nå har jeg nettopp hentet Chloe hos Susanne, og det var virkelig gjensynsglede! Dere så kanskje snappen jeg la ut på mystory (@stinablogg)? Hun ble så glad når hun så meg, og jeg ble minst like glad av å se henne! Både Per Fredrik og jeg har savnet henne veldig mens vi har vært avgårde, så dere kan tro Per Fredrik ble glad da vi kom hjem nå! 

Kjenner det er så rart å være tilbake i Norge. Plutselig har det brått blitt sommer. Jeg fikk helt hakeslepp da jeg så hagen. Det gresset hadde vokst ekstremt langt for å si det mildt. Så jeg har litt av en jobb med å klippe det i morgen. Det sykeste er at det var ganske kort før vi reiste. Så i morgen må jeg shine opp skikkelig der ute!

Etter denne turen kjenner jeg at jeg har en helt ny giv og inspirasjon når det kommer til jobben. Vinteren var veldig lang, og jeg mister ofte piffen når det er mørkt og trist ute hele tiden. Så da jeg kom tilbake til helt grønt Norge, og i skrivende stund (21:03) er det helt lyst ute ble jeg overlykkelig.

Fremover har jeg lyst til å oppdatere bloggen mye oftere. Tidligere har det vært 1-2 ganger hver dag, og noen ganger 3. Nå derimot, er jeg så inspirert og føler jeg vil legge om bloggingen så jeg heller kan blogge 3-4 ganger hver dag. Da blir det kanskje ikke 500 ord per innlegg, og noen blir sikkert ganske spontane. Men, det kommer forhåpentligvis til å bli morsommere for dere når jeg oppdaterer oftere og mer personlig! 

5 kommentarer
    1. Heisann har en blogg jeg å. Synes du er flink til og blogge. Selv om jeg ikke er flink til og skrive kommentarer. Prøver så godt jeg kan. Stå på videre med bloggen din:)

    2. Kan tenke meg gjensynsgleden var veldig stor! Det koseligste jeg vet er å komme hjem til Mamma og de og hunden vår <3 Det finnes ingenting som hunder og gleden de viser ovenfor oss mennesker 🙂 Ha en fin lørdag, Stina!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg