Jeg skal trosse frykten min!

affiliatelinker

I dag skal Per Fredrik og jeg i dyrehagen! Det er noen forskjellige dyrehager her på øya, men jeg har funnet en som ser skikkelig fin og spennende ut! Jeg er jo litt redd for det meste av dyr som er større enn en medium stor hund. Men jeg elsker å se på de!

Denne dyrehagen har de alle mulige kanarifugler, delfiner, fisker og en rekke andre dyr så det blir veldig spennende å se.

Jeg skal virkelig prøve å trosse frykten min mot fugler og tørre å være litt nærmere enn 40 meter unna de, som jeg alltid er med en gang jeg ser en eneste liten fugl. Haha! Har så angst for fugler at det er helt flaut. Men med unntak av hauker og duer er ikke de fleste fugler farlige. Så jeg må jo bare lære meg det!

Skrev forresten duer fordi de er som rotter, bare med vinger. Skikkelig smittebærere av alle mulige sykdommer. Skummelt! Men små og søte kanarifugler bør jeg virkelig lære meg å ikke være redd for! 

Uansett, her er dagens antrekk som jeg skal ha på meg i dyrehagen. Glemte å ta på solkrem da jeg var i ørkenen i går så har blitt skikkelig solbrent på armene og på brystet. Auch! Så da er jumpsuit med armer helt perfekt. Link til alle tingene jeg har på meg er lengre ned i innlegget. 

SolbrillerHER  //  VeskeHERFRA  //  TreningsklokkeHER

JumpsuitHER  //  Sko HER


 

Nå må jeg nesten løpe, for nå skal vi avgårde til dyrehagen! Filmer forresten masse mens vi er her, så det blir vlog fra hele reisen så fort jeg kommer hjem til Norge og er ferdig med å redigere!

7 kommentarer

Siste innlegg