Angrepet av fisker!

affiliatelinker

I går besøkte Per Fredrik og jeg nabobyen, Puerto de Mogan hvor vi gikk rundt på seightseeing og opplevde den nydelige byen! Etter en del timer i solsteiken ble vi begge veldig varme. Spontan som jeg ofte er foreslo jeg at vi skulle bade. Ingen av oss hadde med badetøy eller håndklær.

Så vi stakk innom den nærmeste sjappa og kjøpte shorts til Per Fredrik og håndklær til oss begge. Vannet var helt amazing, og det var så deilig å bade!

Bluse – HER  //  Belte – HER

Jeg hadde på meg toppen min så jeg bare vasset ute i vannet, til rett under shortsen. Men gud så fantastisk det var. Helt til… En gjeng med store fisker svømte rundt meg, og prøvde å angripe meg. Da kan dere tro jeg fikk panikk! Da snakker vi ikke sånne små søte fisker på 2-3 cm. Neida, da snakker vi store fisker som var 20-30 cm lange! Jeg har hørt et par rykter om at slike fisker biter ekstremt hardt, så dere kan tenke dere jeg løp fort ut av det vannet og kom meg inn på land igjen. 

Per Fredrik syntes jeg var litt tåpelig som ble så redd av bare noen fisker. Mulig jeg er litt (veldig) redd for fisker. Men altså, jeg fikk full panikk jeg! 


 

Hvordan ville du reagert i samme situasjon?

8 kommentarer
    1. Jeg var på ferie i Gran Canaria det er kjempe fint vi bodde i puerto de mogan og vi var på akkurat samme stranden

    2. Jeg hadde gjort akkurat det samme! Jeg er så redd for slike fisker, jeg husker at da vi hadde akvarium så var det en fisk som var sånn 10-15 cm lang, og en gang jeg hjalp til å vaske akvriumet så hoppet fisken ut av bøtta den lo i, den lå rett ved siden av meg og jeg skrek så høyt, og løp ut av stua! Altså det var skummelt, HAHAH! Og tenk på 20-30 cm lange fisker, omg!

    3. Hei!stina jeg er 12 år og er stor fan du er kjempe pen!❤men jeg hater å møte fisker i vannet uansett om de bare er liksom 6 cm jeg vet ikke hvorfor bare får helt panikk😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg