Slik er suiten vi bor på!

I går tok jeg så mange bilder av hele suiten her vi bor, men siden jeg sovnet helt bort i 13 timer rakk jeg ikke å vise dere bildene. Så da får jeg heller vise dere suiten vår nå! Per Fredrik er så snill at han spanderte en gigantisk suite på oss som er hele 70 kvadrameter. Så her har vi virkelig god plass! 

Fra balkongen er det utsikt utover hele hotellområdet, og det er helt magisk om kvelden når det lyser fra bassengene!

For første gang som jeg kan huske har jeg faktisk hengt alle klærne mine inn i skap. Vi har jo gigantiske skap her, så hvorfor ikke liksom? Er så mye lettere å finne hva jeg skal ha på meg når det ligger klart i skapet versus i en kaotisk koffert. Hehe! 

Her er stuen hvor jeg jobber fra når jeg skal blogge

Her sover vi! Sjekk den utrolig kule hodegavlen! 

Så her bor vi nå og koser oss skikkelig! 

9 kommentarer

Siste innlegg