Frokost i syden-paradis!

// reklamelinker

God morgen fra solfylte og vakre Meloneras! Jeg spratt opp av sengen rett før 07 i dag, og var så klar for en helt ny dag! Dere så kanskje snappen jeg la ut på mystory (“stinablogg”) med utsikten fra hotellrommet vårt? Den er jo helt magisk!

Vi ser utover hele hotellområdet og utover mot ørkenen. Må få tatt turen innom ørkenen mens vi først er her. Tenk så kule bilder jeg kan ta der da! Hehe!

Nå har vi nettopp spist litt frokost her på hotellet. De har jo en gigantisk frokostbuffet med alt man kunne ønske seg. Jeg gikk for brié, pannekaker, frukt og appelsinjuice. Perfekt start på morgenen! Når jeg er på ferie prøver jeg å ikke tenke bare på hva som er sunt, så da er det helt innafor med pannekaker til frokost. Tihi! 

Tunika – HER  //  Solbriller – HER
 

Nå skal vi ta oss en tur rundt på hotellet og titte litt, og ta litt antrekksbilder. Oppdaterer dere mer etterpå så dere kan se flere bilder av dette magiske hotellet! PS; vi ligger forresten en time bak dere, så klokken er 10:40 her nå, og ikke 11:40 som den er i Norge. Så det er heldigvis ikke så stor tidsforskjell fra Norge. 

6 kommentarer
    1. Har såå lyst til å ta en liten syden ferie i sommer av å se på disse bildene! Meen tror jeg venter en stund iogmed jeg er gravid, synes det er helt forferdelig å være i solvarmen mens jeg går. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg