Kunne jeg hatt mer uflaks??

Gjett hvem som klarte å knuse hele iPhonen sin kvelden før jeg skulle til Gran Canaria? Joda, det var meg det! Dere kan jo bare tenke dere hvor stor panikken var i går kveld! Det teiteste er at den ble ikke knust fordi jeg mistet den i gulvet. Jeg hadde nettopp tatt på ansiktskrem, og satt krukken tilbake i hyllen.

Plutselig hører jeg et stort smell! Krukken hadde falt ned i vasken. Heldigvis hadde ikke krukken knust, tenkte jeg. Vel.. Etter et par minutter skulle jeg bruke iPhonen min, og til min store forskrekkelse hadde den knust! Hele skjermen var umulig å bruke og det verste av alt; selfiekameraet fungerte ikke lengre! Krise!

Så hele kvelden i går gikk meg til å prøve og finne en ny iPhone. Det var visst ikke så lett å få tak i en iPhone 7 256 gb i rosegull. Til slutt fant jeg endelig et sted som var 1,5 time unna som solgte den. Ikke akkurat så fristende å kjøre 3 timer for å kjøpe en ny iPhone samme dagen som jeg skulle til Gran Canaria (i dag). Men måtte jeg så måtte jeg!  

Til min store lykke fant jeg endelig en på morgenen i dag som kun var 20 minutter unna. Så da ble det ny iPhone på meg før Gran Canaria. Kan ikke dra til syden uten å ta selfies. Altsåååå..

Egentlig er jeg glad for at iPhonen min knuste. Selv om det kostet meg rundt 9000,- kr. Heheee. Men nå har jeg endelig plass på iPhonen min. Før hadde jeg bare 16 gb. Da ble iPhonen full fortere enn jeg rakk å ta en selfie. Kjipt! Nå kan jeg endelig filme masse med den også. Noe som er kjekt siden den har skikkelig bra kvalitet! 

Så alt i alt ble det flaks i uflaksen!

9 kommentarer
    1. Min iPhone 6 knuste enda mer i går når kjæresten min skulle fikse den, da den allerede var knust. Synd jeg ikke bare kan dra å kjøpe en nye

    2. Du bør bruke panzerglass.. koster 200 kr. Og bytte ut istedenfor og kjøpe ny tlf. hver gang den blir knust!

    3. Kan jo være hun ødela mobilen med vilje for å kjøpe ny siden hu ikke gidde å bare fikse det som var ødelagt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg