Pause i feiringen!

Hei hei dere!

Nå har vi nettopp tatt en liten pause i feiringen. Jeg valgte jo ikke akkurat de varmeste skoene i dag, heheeee. Så når det blir kombinert med å sitte utendørs, da ble det litt vel kaldt for meg. Så nå er vi hjemme en liten tur, så jeg får varmen i meg og får skiftet til noe som er litt varmere. Også lufter vi Chloe og koser med henne. Stakkar lille blir mye alene i dag, men sånn blir det bare på 17. mai. Heldigvis har vi mulighet til å komme hjem for å lufte henne, så det er ikke så ille.

 

Så langt i dag har vi vært rundt i Sandefjord. Vi har sittet en del timer på Kokeriet sammen med en gjeng med vennene til Per Fredrik og drukket litt alkohol og hatt det veldig gøy. Per Fredrik og jeg tok oss en tur rundt i sentrum, for å se på alt som skjer. Skal prøve å få med Per Fredrik inn på tivoliet en tur etterpå, selv om jeg tror at det er jeg som kommer til å bli pyse da. Hehe! Var veldig mange av dere som leser bloggen min som kom bort for å ta bilde, og det var så koselig å hilse på dere! 

Nå skal vi straks inn til sentrum igjen for å se på borgertoget, også blir det grilling hos en venn av Per Fredrik etter det. Så det blir veldig gøy! 

 

4 kommentarer
    1. Så ut som du var litt kald ja. Så du hadde du på deg den hvite pels vesten da dere gikk ved pir4/ kokeriet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg