Jeg gir meg ikke enda!

I dag har jeg virkelig tidenes idémyldringsdag! Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at kreativiteten svinger opp og ned fra dag til dag. Noen dager har jeg virkelig null peiling på hva jeg skal skrive om til dere, mens andre dager får jeg nesten ikke skrevet nok fordi jeg har så mye jeg vil si!

De dagene jeg ikke har peiling på hva jeg skal skrive om liker jeg å titte i boken min med idéer og se om jeg finner noe jeg vil skrive om. Denne boken trengte virkelig en oppdatering i dag, så i dag har jeg virkelig researchet idéer til fremtidige blogginnlegg.

– Blusen min finner du HER –
 

Jeg la ut en snap på mystory tidligere i dag, der jeg spurte etter input fra dere om hva dere ønsker å lese mer om.

Dere hadde virkelig en hel haug med fantastiske idéer! Så tusen takk til alle dere som sendte inn idéer. Dere er helt fantastiske, og jeg setter så stor pris på at dere hjelper meg! 

Så langt har jeg skrevet opp godt over 100 idéer til blogginnlegg, så jeg har mye å velge mellom! Men jeg gir meg ikke helt enda. Så det blir spennende å se hvor mange idéer jeg har når dagen er omme! Forresten; så er det bare å skyte ut med idéer i kommentarfeltet her på bloggen om det er noe dere vil at jeg skal skrive om!
 

 

21 kommentarer
    1. har en bok selv jeg skriver ned ting jeg kan blogge om, så når jeg ikke har noen anelse hva jeg skal skrive om, så er det bare å ta en titt i den så får man mange ideer 😀

    2. Hei.
      Jeg vil bare gi deg et tips for å forbedre bloggen din 🙂 Innimellom syns jeg du har ganske dårlig språk, så du bør lese gjennom teksten før du poster for skrivefeil, og for å se om det er flyt i det du skriver. Et gjentakende problem hos deg er at du gjentar samme ord i hele bloggposten din, kanskje du bør benytte synonymer innimellom eller lignende. F.eks i dette innlegget bruker du ordet idéer hele 7 ganger, og det ødelegger for flyten i det du skriver. Og så har du et veldig muntlig språk ellers. Men liker bloggen din 🙂

    3. Hei Stina! Dette har egentlig ingen ting med innlegget å gjøre, men jeg skriver det fordet. Jeg elsker neglene dine, er de ekte eller er de fake? Hvis de er det hvor fikser du de da?
      Love you❤️💚

    4. Hadde vært veldig gøy om du lagde en video der du snakker svensk! Synes det er så gøy når bloggere tar sånne utfordringer 😀

    5. Mine forslag:
      1. Foto utstyret ditt.
      2. En dag i Chloe’s liv.
      3. Hvordan trene hunden sin.
      4. Dette vil jeg oppnå før jeg blir (f.eks) 30 år / 30 ting jeg vil oppnå før jeg blir 30.
      5. 20 ting å gjøre i 20 årene sine.
      6. Snakke om hva du ville gjort hvis du ikke hadde blogget/sluttet å blogge.

    6. Fortelle historien om hvordan du og per fredrik møttes og første gang og hvordan det bygget seg opp til kjærlighet 🙂

    7. Hei Stina!
      Kanskje det innser for bloggen men kunne du på y-tube kanalen din legge ut noen flere chalenger med eller uten Pellek? Syns det er så morsomt å se på og jeg ker meg ihjel hver gang!!!😂❤️ Men på bloggen så kan du kanskje legge ut vaske-hacks til huset/leiglighet? Eller en til Chloes uke/dag? Den berta er sååå søt!!❤️ Tips til å finne den perfekte parfyme(høres idiotisk ut men jaja😂) Håper du svarer!!! Du er ett idol for meg😍

    8. Hei Stina, du kan skrive et innlegg om hvem som spurte om å bli sammen fra deg og Per Fredrik, og skrive litt om de første ukene dere var sammen, eller ja hvordan det var på begynnelsen. Du er kjempe flink, jeg har så lyst til å møte deg, kan du ha et meet up i Oslo, i en senter, som Jennie Sofie?

    9. researhet ? research.. 🙂 men lurer på en ting bare. Hva er greia med å alltid vise mest hu/ kløft.. et ærlig spørsmål, har du den åpen når du er ute blandt folk også? Eller hjemme hos dine foreldre ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg