8 Ting jeg vil gjøre i mai

I morgen er det første mai og jeg er så klar for en ny måned, der vi virkelig kommer inn i sommerstemning. Denne måneden er det veldig mye morsomt å se frem til, og jeg tenkte å fortelle dere 10 av tingene jeg ser mest frem til!

 

– Kiss konsert. Et av mine favorittband siden jeg var liten kommer endelig til Norge og jeg skal dra med Per Fredrik på konsert. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å se de live! 

– Gjøre det fint på verandaen ute. Her snakker vi ansette noen til å male hele verandaen, for den trenger virkelig et nytt strøk. Også skal jeg plante massevis av blomster, grønnsaker og frukt rundt på verandaen og i hagen. Det blir så gøy å gjøre det fint ute!

– Rydde vekk alle vinterklær. Hadebra boblejakker og vinterskjerf! 

– Være turist i egen by. Nå som solen og varmen endelig har kommet for fullt, er det deilig å kunne være ute. Jeg har så lyst til å oppdage mer av hva Sandefjord og byene rundt har å by på! Jeg har bodd her i under et år, og i fjor sommer oppdaget jeg nesten ingenting av byene. Så det skal gjøres fremover! 

– Gran Canaria. Mot slutten av mai reiser Per Fredrik og jeg tilbake til Gran Canaria for en uke med ferie. Gud så deilig det skal bli! Kjenner jeg gleder meg så utrolig mye til sol, bading, sydendrinker, det vanvittig fine hotellet og spa med kjæresten min. 

– Grille ute. Vi har jo en stor veranda med grill og masse plass, så gjett om vi skal ha masse grillfester både i mai og ut hele sommeren! 

– Løpe ute. En ting jeg elsker med at det er varmere ute, er at jeg endelig kan løpe ute i skogen. Jeg har vært på en del skogturer i høst og i vinter, men det blir litt for kaldt for min smak. Om sommeren derimot, da er det helt magisk å løpe ute i skogen. Stillheten og roen rundt meg, kombinert med den friske luften og grønne trær og blomster. Ah, det kan ikke bli bedre enn det! 

– 17 mai. Norges nasjonaldag er alltid gøy å feire, og i år gleder jeg meg ekstra mye til å feire i Sandefjord, som vi gjorde i fjor, siden jeg endelig bor her nå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Hva gleder du deg til i måneden som kommer?

14 kommentarer

Siste innlegg