Jeg trengte en pause

// reklamelinker

Den siste tiden har det vært veldig lite oppdateringer fra min side. Jeg har gått dager der jeg har blogget 2-3 ganger om dagen, og plutselig har det vært dager der jeg ikke har blogget i det hele tatt.

Grunnen til dette er at jeg den siste tiden har følt meg veldig uinspirert. Å blogge er jo en jobb der man hele tiden gir av seg selv og tømmer seg for inspirasjon, og når man ikke passer på å holde seg veldig inspirert kan det gå galt.

Etter 7 år som blogger er jeg veldig vandt med at slike perioder oppstår. Når det skjer er jeg helt nødt til å ta et skritt tilbake og bare se hva jeg holder på med og hvorfor jeg elsker å blogge. For midt oppe i hverdagens mas og kjas kan jeg noen ganger gå på autopilot og glemme hva det egentlig er jeg holder på med. 

Derfor tok jeg mye av mandagen, hele gårsdagen og mye av dagen i dag helt fri fra bloggen. Å få ting litt på avstand, sette opp mål og se hvorfor jeg holder på med det jeg gjør har virkelig gjort susen for meg! Jeg kjenner meg så mye mer motivert til å holde på med bloggen, og jeg har funnet frem forskjellige metoder som gjør at jeg blir mer inspirert i hverdagen. 

Jeg har også brukt mye av tiden den siste uken for å finne måter og bli flinkere med både bloggen og youtube kanalen min. Det er virkelig ingenting som motiverer meg mindre til å holde på med noe, enn å føle at jeg ikke leverer godt nok innhold. Jeg vil levere innhold til dere som er bra og som dere faktisk blir inspirert av. 

Så de siste dagene har jeg blant annet kjøpt en ny linse til kameraet mitt, så jeg kan vlogge med speilrefleksen, og jeg har også kjøpt en drone så jeg kan ta skikkelig kule filmklipp fra himmelhøyde. Jeg har også gått igjennom mitt eget innhold for å se hva jeg faktisk liker å dele, og ikke liker å dele. Jeg får jo mye bra konstruktiv kritikk av dere, så det hjelper meg veldig. Men det er også viktig for meg å se igjennom innholdet med egne øyne, om dere skjønner?

Jakke – lignende HER   /   Veske – HER   /   Sko – HER   /   Bukse – lignende HER   /   Solbriller – lignende HER

Uansett. Nå ble det mye babling her. Det jeg i alle fall vil frem til er at nå føler jeg meg klar for å blogge skikkelig igjen! 

 

13 kommentarer

Siste innlegg