Første gang for Chloe

I dag fikk virkelig Chloe dratt meg med på langtur! Vi skulle egentlig bare gå ut en kjapp tur for å sjekke posten, så hun kunne tisse litt. Men hun var så ivrig på å gå tur at vi endte opp med å gå veldig mye lengre enn det.

Vi endte totalt opp med å gå 5 (!) km, så det ble litt av en tur. Men jeg er så glad for at Chloe fikk dratt meg med ut. Frisk luft, sjø og trim slår aldri feil!

Det er helt sinnsykt hvor stor forskjell det er på å bo ved vannet og å bo andre steder som ligger høyere opp. Da jeg våknet i dag syntes jeg det var litt surt ute, også blåste det mye. Men det var ingenting i forhold til hvordan det er i Hokksund (som ikke ligger særlig høyt egentlig). Der fikk jeg snap av søsteren min med bilde av at det hadde snødd skikkelig. 

Det er når sånt skjer at jeg kjenner jeg er ekstra glad for å bo ved vannet i Sandefjord. Tror faktisk vi har hatt maks 2 døgn med snø i hele vinter. Men om man drar 20 min inn på fastlandet har det vært massevis av snø. Veldig rart egentlig! Men perfekt for meg som elsker å se ut på grønt gress! 

Noe som var litt morsomt da vi gikk på tur var at Chloe fikk møte hester for første gang. Hun har såvidt sett hester fra bilen før, men da har hun ikke fått hilst på de, men nå gikk hun bort til de og prøvde å si hei. Tror ikke hun skjønte helt hva de var for noe, men hun bjeffet i alle fall ikke, så det er jo veldig bra! 

Herregud, se så søt liten ponny! 

Nå skal jeg teste ut det nye fotoutstyret mitt. I går gjorde jeg masse research på hva slags utstyr som er best å bruke for å vlogge, og i stad dro Per Fredrik innom og kjøpte alt på vei hjem for meg. Så nå har jeg masse spennende ting, som forhåpentligvis kommer til å gjøre kvaliteten på videoene mine veldig mye bedre. Kjenner jeg har så mye mer motivasjon til å lage vlogger for dere nå! 

 

19 kommentarer

Siste innlegg