I går var det 7 år siden..

Tenk.. I dag er det 7 år siden det hele startet. Det som har endret livet mitt og som har medbrakt så mye fantastiske ting. I går var det nemlig 7 år siden jeg startet å blogge. Det er helt sinnsykt å tenke tilbake på hvor lenge siden det er!

På disse årene har det skjedd så vanvittig mye i livet mitt, og mange av dere har vært med på reisen. Jeg har blogget om alt fra at jeg flyttet ut fra foreldrene mine som 18 åring, jobbet som kokkelærling, modell, servitør, ansatt i klesbutikk, til å bo i kollektiv i Oslo med 3 jenter jeg aldri hadde møtt før dagen jeg flyttet inn, til da jeg flyttet sammen med Per Fredrik og vi kjøpte hus og fikk hund.

Det har vært så gøy å dokumentere livet mitt, skrive om interessene mine, dele tanker med dere, og jeg sier bare en ting; tusen takk for at dere er her.

Tusen takk for alle de skjønne og snille kommentarene deres, og all støtten dere gir meg. Uten dere hadde jeg aldri vært der jeg er i dag, hvor jeg er så heldig at jeg kan jobbe med bloggen på heltid.

Det er veldig få i Norge som har muligheten til det, så jeg føler meg så vanvittig heldig som har dere som gjør det mulig for meg! 

Nå skal jeg poppe champagnen og skåle for 7 nye år. Om ikke enda flere! Gled dere til reisen fremover!

14 kommentarer

Siste innlegg