Stjel stilen min #1

Noe jeg syns er så gøy er disse “stjel stilen” innleggene, som jeg har sett at andre bloggere har hatt! Jeg har litt lyst til å starte med det fremover! Da blir det til at jeg en gang iblant samler noen av de siste antrekksbildene, og lager til slike collager som den du kan se nedenfor.

Så dere kan bli inspirerte til å finne nye antrekk! Høres ikke det ut som en kul idè? Hvis du syns jeg skal fortsette med det, så si gjerne ifra i kommentarfeltet! 😊


1 – HER  //  2 – HER  //  3 – HER  //  4 – HER  //  5 – HER 

 

22 kommentarer
    1. Gjerne kom med flere sånne her innlegg. Du er så inspirerende og flink!!<3
      Ville bare tipse deg om en instagrambruker som heter @finn.din.stil . Det er en bruker som legger ut sånne collager som du har laget her, veldig mye inspirasjon i den brukeren altså!

    2. Ja, Stina! Det hadde vært kjempe fint.. jeg syntes at sånn type innlegg er kjempe kule! Men hvor er Chloes uker? HAHAHA har ikke sett dem over lang tid for å si det sånn.. Hahah men ja fortsett med sånn type innlegg.. stå på

    3. Har sykt lyst på flere slike innlegg!!! Kan du vise fram flere antrekk i hvert innlegg? Gleder meg uansett! 🙂

    4. Hei. I et innlegg under skrev du tidligere at du hadde lite B12, hva viser blodprøvene dine, i hvilke referanseområde?

    5. Hvis du MÅTTE fårandre tre ting men deg selv va skulke det i så fall hvært?💕elsker deg Stina💕

    6. Gjerne fortsett med sånne innlegg, trenger inspirasjon til stil og hvordan sette sammen plagg. Du har jo bare så fin stil☺️ Kunne du forresten hatt et innlegg der du fortalte om dine favoritt vår/sommer sko??

    7. Hei!
      Høres ut som en kjempeidé! Men kan det da være (iallefall noen ganger) klær og ting fra typ, BikBok, H&M, Cubus og NewYorker butikker?
      Jeg kjøper jo bare klær derfra og det hadde vært veldig kult om du kunne klare å finne et “sett” eller noe som jeg kan “stjele”, hehe☺️☺️.
      Dette er altså bare en ide da😊❤️
      Elsker bloggen din!💞💞

    8. Hei. Jeg lurte på hva du gjør med Estee lauder foundation din, siden den ikke har pumpe? Har kjøpt samme og vil ikke sløse bort masse produkt som jeg ikke trenger når jeg sminker meg😊

    9. Jo det var verdens kuleste ide 😀 håper du begynner med dette!!! Syns du er den beste bloggeren ever

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg