3 Rare ting dere ikke visste om meg

// reklamelink

Etter å ha blogget i 7 år vet dere mye om meg, men det er fortsatt en god del jeg ikke har fortalt! Nå skal jeg avsløre 3 rare ting dere ikke visste om meg!

 

– IKEA –

Når det kommer til å skru sammen ting fra butikker som IKEA, så har jeg en slags rar egenskap som gjør at jeg forstår hvordan jeg skal sette sammen tingene ekstremt kjapt. Jeg aner ikke hvordan det har blitt sånn, og jeg har heller aldri tenkt over det før da Per Fredrik og jeg skulle flytte sammen.

Da hadde vi en haug med møbler som måtte settes opp og snekkerne nærmest lo av meg fordi jeg var så effektiv. Per Fredrik er ekstremt flink til alt og er ganske kjapp, men da han hadde satt sammen en stol hadde jeg satt sammen 4 stoler og 1 bord liksom. Weird. 


– Toppen min finner du her – 

– SVETTER IKKE – 

Det skal faktisk ekstremt mye til for at jeg svetter. Det hender jeg blir bittelitt klam øverst på ryggen, men da er det kun hvis jeg tar i veldig hardt. Jeg blir aldri svett i ansiktet og heller ikke under armene. Før så trodde jeg at jeg ikke trente hardt nok, og at det var grunnen.

Så på løpetrening pushet jeg meg selv så hardt at jeg kastet opp 2-3 ganger på flere treninger. Men fortsatt da ble jeg nesten ikke svett. Veldig underlig egenskap egentlig. Men sykt nice også!

– LETT DISTRAHERT – 

Jeg blir ekstremt lett distrahert. Midt i dette innlegg for eksempel skulle jeg bare sette på en kjele med litt pasta. Plutselig før jeg visste ordet av det ryddet jeg og vasket hele kjøleskapet. Sånn er det hele tiden.

Jeg holder på med en ting, også skal jeg bare hente noe eller sjekke noe, og vips går det to timer og jeg husker ikke hva jeg holdt på med i starten. 

❤︎

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

19 kommentarer
    1. Jeg kan også være ganske lett distrahert til tider. Sånn som i går skulle jeg bare rydde av et lite bord og sette meg med pcn igjen. Men så ble det til at jeg ryddet mer enn nødvendig og plutselig hadde både jeg og samboeren min ryddet stua og ommøblert haha.

    2. Hahha for en morsomt og annerledes innlegg. Selv om jeg har fulgt deg siden starten så visste jeg ikke dette tror jeg :O
      Ønsker deg en fin dag videre! Klem <3

    3. Har lest en del om at de som ikke svetter/svetter lite, spiser og drikker for lite (var tidligere anorektiker – svettet aldri). Det er derfor i mange tilfeller usunt å ikke svette. Svetting er jo tross alt ment til nedkjøling av kroppen/motoren:) Men ja, jeg kjenner ikke til deg eller ditt kosthold på noen som helst måte, så dette er bare noe jeg kaster ut der!

    4. Er ikke det litt farlig? Hvis du ikke svetter mener jeg, for du blir ikke kvitt de ekle bakteriene i kroppen din hvis du ikke svetter når du trener.Jeg sitter ikke her og skriver at du burde svette når du har stått i 2 min, men når man trener er det mest normalt å svette.Det er jo ikke farlig heller, bare litt ekkelt pga lukt, men svette inneholder for det meste vann. Det er bakteriene som lager lukta.
      Ikke misforstå meg, er bare litt bekymret. Jeg er en snart ferdig utdannet lege, og venninna mi jobber med sånne ting som hud, hår, negler og så klart svetting.
      Kanskje du burde sjekke det ut?

    5. Hahah jeg svetter heller ikke og har også lenge trodd at d er fordi jeg ikke trener hardt nok, men vet nå at jeg bare er “heldig” som ikke svetter så lett

    6. jeg svetter heller ikke selv om jeg trener 5 ganger i uka PS: elsker deg du er drit pen og et godt forbilde

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg