Uken som gikk #19 – Tanker, nedturer, innkjøp, irritasjoner ++

Ukens tanke
– At det er lov å outsource ting. Energi = penger. Tidligere har jeg tenkt at jeg skal gjøre alt selv, og at siden jeg er så kjapp og effektiv til å gjøre ting kan jeg bare gjøre ting selv. Men det jeg ikke tenker over er at fordi jeg er så kjapp til å gjøre ting, blir jeg ofte mye mer sliten enn jeg selv ser for meg.

Så når jeg bruker typ 2 timer på morgenen til å blåse vekk løv fra innkjørselen, bruker jeg ikke så mye tid. Men jeg blir så sliten at jeg ikke får jobbet sikkelig den dagen. Noe som er veldig dumt! Fremover må jeg virkelig bli flinkere til å ansette folk når det er ting som må gjøres som jeg ikke burde gjøre selv. 


 

Ukens nedtur
– At jeg ble syk. Ah, det er så kjipt å være syk! Spesielt når det var fordi jeg la meg til å sove når håret mitt var bittelitt fuktig. Kunne det ikke vært at jeg hadde blitt smittet eller vært ute i skikkelig kulde da?

 

Ukens høydepunkt
– At vi endelig har kommet igang med soverommet! Nå er gulvet skiftet og veggene er ferdigmalt. Så nå mangler kun lister langs gulvet, ny seng og et strøk til med maling rundt vinduet. Gleder meg så sinnsykt mye til det blir helt ferdig! 

 

Ukens opptur
– I går dro jeg innom tanten min egentlig bare for å ta B12 sprøyte, men da var fetterne mine og damene dems der, så vi ble sittende og skravle og spille kort i timesvis. Det var så koselig! Jeg har jo vokst opp med flere av de, så det var skikkelig gøy å mimre tilbake til “gamle-dager”. 

 

Ukens film:
– “Why him?”. Den er virkelig utrolig morsom! Tror nesten ikke det gikk mer enn et minutt mellom hver gang jeg fikk latterkrampe! Hovedrollene i filmen er Bryan Cranston (han som spiller hovedrollen i Breaking Bad) og James Franco. Sistnevnte er jo helt fantastisk morsom! Skal ikke røpe så mye om filmen, men det er virkelig en film dere må se om dere vil ha en god latterkrampe! 

Ukens irritasjonsmoment
– At alt er stengt på grunn av påske. Jeg hater virkelig helligdager, fordi alt stopper helt opp. Man får ikke handlet mat på butikken engang! Jeg hadde sikkert elsket helligdager hvis jeg hadde jobbet i en vanlig jobb, men når man jobber for seg selv og aldri har fri, er helligdager bare noe herk! Gud, nå føler jeg meg litt som påskegrinchen. Haha! 

 

Ukens innkjøp
– På fredag tok jeg turen på Plantasjen og kjøpte inn masse nye blomster til huset. Har også kjøpt litt forskjellige sminkeprodukter på nettet. Men fordi det er påske tar det hundre år før de kommer i posten… 

 

Hvordan har deres uke vært?

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

23 kommentarer

Siste innlegg