En ting jeg er hekta på!

Jeg har lenge vært helt hekta på snapchat! Det er jo den perfekte kanalen for å kommunisere med dere, på en litt mer casual måte. Der legger jeg ut både bilder og videoer fra hverdagen min, også sier jeg ifra når jeg har lagt ut nye blogginnlegg. Syns det er så kjapt og enkelt å bare poste en video mens jeg er midt i situasjoner.

Snapchat er jo også genialt for der trenger jeg ikke tenke så mye på kvaliteten. Der er det liksom innafor å slenge ut en video mens jeg er på vorspiel eller midt i kortspill med familien (hehe, gårsdagens snapchat!). Da kan jeg bare legge det ut der og da, og da blir jo terskelen for å legge ut ting mye lavere. Så på snapchat kommer det mye random. Men det er jo det som gjør snapchat så gøy! 

Noe som jeg også digger er at jeg kan kommunisere med dere! Er det noe jeg lurer på åpner jeg bare opp så dere kan sende meg snaps, og vipps så får jeg så mye feedback fra dere! Dere er jo helt herlige! 

Tenkte jeg kunne vise dere litt av hva jeg legger ut på snapchatten min. Får bare vist bilder i dette innlegget. Men lover mye morsomme videoer fremover på snapchat. Hehe! Bare å legge meg til om du ikke allerede har gjort det; stinablogg

Det er nesten 20’000 av dere som ser hver eneste mystory, så det gjør det jo ekstra gøy å dele med dere! Nå skal jeg ut en tur med Chloe. Lille bærta har så lyst til å gå på tur! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

10 kommentarer
    1. Hvordan er det du egentlig åpner og lukker snapchat? Litt teit spørsmål, men har alltid lurt på det!

    2. “Er du lykkelig?
      – Ja! Jeg er endelig på et punkt i livet der jeg har mer enn hva jeg noensinne har drømt om. Jeg har drømmemannen, vi har hus sammen, vi har lille Chloe, jeg har verdens beste jobb som jeg også tjener godt på, og jeg har egen bil. Så alt er veldig bra! ”
      For meg fremstår dette som materialistisk lykke.

    3. Hei Stina ❤
      Først og fremst må jeg bare si at jeg digger bloggen din!! ❤❤
      Så lurer jeg på en ting; det innlegget du skrev her om dagen om at du måtte ha godteri hver dag, trente du også mye på den tiden, eller la du på deg? Jeg tror jeg er i en slik periode nå, og jeg begynner virkelig å se det.. isåfall, hvor mye la du på deg, og hvor lang tid tok deg for deg å få brenne det bort? Jeg trenger virkelig litt motivasjon og tips 😅❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg