Endelig er jeg fri!

Det er skikkelig rart egentlig. Men den siste måneden etter at jeg kjøpte meg bil, har jeg fått en helt ny frihetsfølelse. Nå kan jeg liksom kjøre rundt akkurat når jeg vil og hvor jeg vil. Altså, jeg fikk jo låne bilen til Per Fredrik før, så mye jeg bare ville. Men da måtte vi alltid passe på så det passet for begges timeplaner, og jeg ville ikke “bruke opp” bilen hans til lange kjøreturer jeg ikke måtte gjøre.

Som for eksempel å dra til Oslo bare for å shoppe og ta en kaffe med en venninne, eller dra til Drammen for å lunsje med søsteren min. Bare det å dra helt spontant ut å gjøre noe er så nytt og befriende for meg! Det føles virkelig ut som en helt ny frihetsfølelse, og det er så fantastisk!

Jeg er så glad jeg endelig fikk ut fingeren og fikk kjøpt bil. Det tok jo hundre år å finne den rette, siden jeg er så kresen og ikke hadde peiling på bil. Nå som sommeren kommer, og våren allerede er her er det så deilig med egen bil.

Det er jo ikke noen hemmelighet at man er mye mer sosial om våren og sommeren, enn man er om høsten og vinteren. Så nå er det så mye lettere å bare dra ut og lunsje med venninner, dra på shopping og bare ha det ekstra gøy! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

2 kommentarer
    1. Det er utrolig deilig å ha egen bil!
      Akkurat nå har vi bare en bil, som er samboeren sin. Og jeg føler meg helt forferdelig låst og egentlig ganske “fanget”. Men sånn blir det når man har hatt egen bil i snart 3 og så plutselig er man uten. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg