Vi skal tilbake!

I februar dro Per Fredrik og jeg på en helt magisk tur til Meloneras på Gran Canaria. Vi bodde på hotellet Lopesan Baobab, som er helt nydelig! Vi ble så forelsket i stedet at vi har bestilt ny tur dit! I slutten av mai reiser vi tilbake dit!

Denne gangen skal vi være der i 7 dager, istedenfor 5. Også reiser vi fra Sandefjord istedenfor Gardermoen. Så det gjør reisen så mye kortere og mer behagelig!

Herregud som vi gleder oss til å reise tilbake igjen. Jeg har faktisk aldri besøkt et sted to ganger, eller jeg har vært på Kreta i Hersonisos flere ganger. Men da jeg var bitteliten, og vi bodde litt rundt i byen. Men Per Fredrik og jeg elsket det hotellet så mye at vi ville rett tilbake igjen. Hehe! 

Siden vi reiser i mai er det jo enda varmere der enn sist, så denne gangen kommer vi til å bade mye mer, og vi kan bare slappe av og kose oss skikkelig igjen! Det gleder jeg meg veldig til! 


 

Kjenner jeg savner dette stedet ekstra mye når jeg ser på bildene. Ah, det skal bli så deilig å dra tilbake! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

10 kommentarer

Siste innlegg