Nye kjoler og livestream!

// annonselinker

I dag hadde jeg min første livestream på facebook, og den skulle egentlig bare vare i 15-20 minutter. Men plutselig hadde en time gått, fordi det var så morsomt! Det var en god del innom og så på og stilte spørsmål, så det var en morsom ting!

Tenker å gjøre flere livestream fremover, så følg meg gjerne på facebook, HER, om du ikke allerede gjør det.

Jeg nevnte i streamen at jeg skulle vise dere et par kjoler som jeg nettopp har fått i posten. Eller jeg fikk de for noen dager siden, men jeg har helt glemt å vise dere de! Syns de er så fine, og kommer til å bruke de veldig mye når det blir varmt i luften.

Begge er ganske casual, så de kan liksom brukes til hverdags, og ikke bare til fest. Selv om de kan brukes til fest, hvis du pynter opp med litt accesories også da. Hehe! 

Rosa kjole finner du HER, finnes også i beige, burgunder, brun, grå +++


Print dress finner du HER.


 

Nå skal jeg endelig begynne lørdagskvelden. Per Fredrik og jeg har funnet opp en liten morsom drikkelek, med mye intern humor så vi kommer til å ha det veldig morsomt sammen. Hehe! Håper dere får en fin kveld! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

12 kommentarer
    1. Kjære Stina! Du er en helt fantastisk YouTubeer og blogger! Hver eneste det kommer en ny video eller et nytt blogginnlegg sier jeg YES! Løper og ser den med en eneste gang. Jeg er noe du kan kalle fan ass jeg følger med på deg mye har ikke gjort det så kjempelenge men fortsatt i love u liksom! Jeg så den nest nyeste videoen din på YouTube og jeg har kjempelyst på chanpange gold! Denne kommentarer er ikke en sånn dustete smiskekommentar, men dette er sant og dette her mener jeg faktisk! Jeg skjønner sååååå godt at du har så mange abonnenter inkludert meg. Og jeg ville bare si tusen tusen takk for alt det du gjør for oss Stina! Klem Lina❤️

    2. Fine kjoler, men synes du ikke de er litt korte? Rumpa synes nesten bakfra… Synes generelt du har veldig mye fine klær, så ikke ment som kritikk, mer at jeg synes du har finere kjoler 🙂

    3. Kan du ikke ha livestream på Facebook og heller på Instagram??? Jeg har ikke Facebook og da er det mye bredere med Instagram.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg