Plutselig måtte jeg til Oslo!

I dag ble det en skikkelig spontantur inn til Oslo! Jeg ble ringt opp av United Screens rett før kl 17, hvor de ønsket at jeg skulle komme inn til Oslo med en gang og lage en video for en samarbeidspartner.

 

Så jeg kastet meg rundt, slengte mac’en og vlogkameraet i veska, og 17:10 var jeg ute av døra! Er jo gøy å være spontan iblant! Hehe! Også passet det perfekt siden jeg hadde planer om å dra på IKEA. Jeg skal endelig få ut fingeren ut gjøre noe med soverommet som jeg har irritert meg over siden vi flyttet inn i juni. Sykt at vi har bodd i huset i 10 måneder allerede..!

Så nå har jeg nettopp vært innom IKEA og jeg har kjøpt nytt gulv til soverommet. Også ble det selvfølgelig en hel haug andre ting. Er jo seriøst umulig å ikke plukke med seg 3927 andre ting man fant ut at man plutselig trengte.

 

Jeg baker nesten aldri, men et kakefat bare måtte jeg ha med! Hvem vet, kanskje det inspirerer meg til å lage kaker fremover? Har lyst til å lære meg å lage skikkelig gode, og sunne ostekaker. Ooookey, nå sporer jeg skikkelig av her.

Nå har jeg i alle fall fylt på bensin og er klar for å kjøre hjem! Kjenner jeg er helt sliten i kroppen etter å ha stablet alle tingene inn i bilen.

 

Selv om jeg må innrømme at jeg er litt stolt over at jeg fikk det til helt alene. Hihi!

 
6 kommentarer
    1. Vet om en veldig god ostekake oppskrift som meg på 12 snart 13 liker og lage. Bare søk opp det søte liv sin ostekake så finner du den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg