En annerledes kontordag

I dag tok jeg en jobb-vri som jeg pleide å gjøre da jeg bodde i Oslo. Jeg har jo alltid hjemmekontor, men i dag tok jeg med macbook’en min og dro på kafe og jobbet derfra.

Det er noe med å sitte et annet sted, få nye impulser og bare skrive altså. Det gir meg virkelig skrivelyst! Har skrevet ned skisser til så mange spennende innlegg som kommer til å komme fremover, så nå er det bare å glede seg! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kafeen jeg dro til i dag ligger i Tønsberg, og heter Verftet. Hadde aldri vært der før i dag, men herregud for et fint sted! De hadde så god mat, og de som jobbet der var så hyggelige! Det er definitivt et sted jeg kommer til å dra igjen. Neste gang må jeg dra med Per Fredrik på en lunsj eller middag dit, for den maten altså, den var så god! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, jeg aner ikke hva det er med meg, mulig jeg bare er et normalt menneske, og ikke en normal blogger. Men jeg syns det er så kleint å sitte og ta selfies når jeg er på kafe alene for å jobbe. Å ta bilder av maten er greit nok. Men selfies, nei vet du hva. Haha! Så da ble det full selfiesession i bilen istedenfor. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og dere, sjekk ut de søte nye rosa neglene mine! Hvor “meg” var ikke de? Glitrende og rosa, I love it!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På vei hjem prøvde jeg for 8525108261 å finne et sted som selger litt fine kontorstoler. Ikke bare sånne svarte, svære kontorstoler. Men et par fine hvite kontorstoler. Vel, nå gir jeg nesten opp. I dag hadde jeg virkelig intet hell! Jeg fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne en hvit kontorstol!?

Hvis noen av dere har noen smarte tips til hvor jeg kan få tak i en hvit kontorstol som er fin, så tips meg gjerne i kommentarfeltet. Tips taes imot med en stor klem via nettet, hehe! 

28 kommentarer

Siste innlegg