Lunsj i vår-været!

I går tilbragte Per Fredrik og jeg lunsjen ute i Sandefjord. Vanligvis pleier vi å spise hjemme mens vi jobber, men siden det var så fantastisk vær ute ba Per Fredrik meg med ut! Vi stakk innom La Scala, som er favoritt stedet til Per Fredrik i Sandefjord. Det er et skikkelig italiensk sted, med italiensk mat og stab, som ligger på brygga i sentrum. 

Jeg syns det er så deilig at våren endelig har kommet skikkelig. Det er jo så mye mer koselig og morsomt å dra ut når det er varmt og solen skinner, versus surt og kaldt som det har vært i hele vinter. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til sommeren kommer til Sandefjord. Er jo ingen tvil om at dette er en sommerby, siden det er så mye strender her.

Jeg ser virkelig frem til sommerlivet i byen! I fjor flyttet vi jo hit i juni, og nesten hele sommeren gikk med til flytting, jobb og reise, i tillegg til at jeg ikke hadde peiling på hvor noe var i denne byen. Så det blir veldig annerledes i år. Nå har vi ikke flyttekaos, og jeg har egen bil og nå vet jeg faktisk hvor ting er, haha! Dette blir nok en helt magisk sommer! 

 

PS; Chloe har forresten laget seg instagram, så nå er det bare å følge henne, hun byr på søte dogfies 🐶💕 @chloe_thepapillon

7 kommentarer
    1. hei, jeg trenger et lite tips.
      Jeg har tenkt å skaffe meg en papillon. (sånn som Chloe haha)
      Jeg lurte på om hvor mye valpe mat koster? og hvor lenge varer en pakke med hunde mat?
      (mener den maten valpen har de første månedene)

    2. Sitter dere alltid ved siden av hverandre når dere spiser ute? Jeg klarer det ikke og setter meg alltid over den andre personen…:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg