Offisielt årets første!

Dette har jeg ventet så lenge på! Kjenner jeg bare bobler av glede av at det endelig er her! Nå er det endelig offisielt årets første vårdag! I dag var det 14 grader i skyggen, og 18 i varmen her hjemme i Sandefjord. Så det er jo helt fantastisk! Jeg elsker jo sol og varme, så dette gjør meg så glad!

Klokken ble også stilt i natt, så det var skikkelig rart da jeg stod opp. Siden det var lørdag i går la jeg meg litt ekstra sent, så i dag stod jeg opp rundt 9. Så det var jo veldig sent for meg! Føler den dagen her bare har sust unna! Selv om jeg har rukket å gjøre veldig mye! 

Siden det var så fantastisk vær ute dro jeg med Per Fredrik inn til sentrum for en lunsj. Vel, vi var ikke de eneste som hadde lyst til å kose seg i varmen ute i dag. Det var så mye mennesker overalt, at det kun er 17. mai jeg har sett flere i sentrum. Haha! 

Vi tok turen innom Kokeriet, og jeg kjøpte and. Det er virkelig min favoritt mat, altså alt som har med and å gjøre er så godt! Føler at and er en slags blanding mellom biff og kylling, og den har det beste fra begge. Ah, love it!


Vesken min finner du HER, lignende solbriller finner du HER.

 

Etter masse god mat måtte jeg ha spise årets første ute-is. Det er jo så godt! Vel, siden det var så mye folk ute tror jeg uten å overdrive, at det var 30 folk forran meg i køen. Så det ble litt venting! Men rosa og fin is ble det til slutt!  

På Per Fredrik derimot ble det ikke akkurat sånn som han ønsket. De hadde selvfølgelig gått tom for det han skulle ha. Altså, det er lov å slenge opp et skilt når det er 30 mennesker i køen om at man er tom for alt mulig. Tenk så kjipt hvis ingen av oss hadde fått noe av det vi skulle hatt da!? 

Per Fredrik ble ikke veeeldig fornøyd med rosa is akkurat. Haha! 

Nå er jeg tilbake hjemme igjen og har nettopp svart på en del mailer, ryddet huset og gjort unna er god del klesvask. Tuller ikke når jeg sier at det var 3 stappfulle IKEA poser med klær kun til meg. Hvordan jeg klarer å lage så mye klesvask på en uke er et mysterium! 

 

10 kommentarer

Siste innlegg